wtorek, 9 września 2014

Violetta na MSP?

Cześć :*
Tutaj Teenage. Dzisiaj porozmawiamy o Violettcie, a konkretniej o niej na MSP. Ponieważ na forum pojawiło się dużo tematów o tym serialu lub o samej Martinie Stoessel, ja chciałabym wziąć wszystko pod uwagę i napisać jeden post o tym wszystkim.
Czytałam niejeden temat na forum, o proszeniu moderatorów o ubrania z Violettą, po czym temat został oblany nieprzyjemnymi komentarzami. Na przykład, że nie chcą, Violetta cuchnie (XD) itp. A więc wiadomo, że moderatorzy czytając takie komentarze nie zrobią rzeczy z Violetty, bo MovieStars tego NIE CHCĄ. O to nie musimy się więc martwić ;)
Następna kwestia to forum pokryte Violettą. Nie tylko ja zauważyłam forum zalane tematami o tej właśnie Violettcie (mam nadzieję :D). Co prawda, uspokoiło się to, ale wciąż MS kłócą się na ten temat i zaniepokaja mnie to :c Wiemy, że najczęściej ci fani Violetty to dzieci w wieku 7-9 lat. (bez obrazy jeśli jesteś jej starszym fanem…) Na MSP jest zdecydowanie więcej antyfanów Violetty.

Podsumowanie?
  • Nie będzie rzeczy z Violetty
  • Jest oficjalna walka fanów i antyfanów serialu :D
  • Nie można temu zapobiec…

Ciekawostka: Wiecie, że Martina Stoessel zamówiła informatyków, żeby znaleźli wszystkie strony o anty-Violetcie i namierzyli stwórców? Tak słyszałam.

A wy należycie do jej fanów czy antyfanów? Piszcie w komentarzach ;)



4 komentarze:

  1. Przyznam byłam zakochana w serialu Violetta z tond moja nazwa na msp czyli VIOLETTA19799 ale jak każdy serial który oglądam dłużej niż pół roku znudził mi się. Teraz nie jestem aż tak uzależniona od Violetty ale nadal ją lubię na swój sposób. W punktach dała bym jej 6/10 moim zdaniem to nie najgorzej :) możecie zaprosić do znaj (:

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam prawie 13 lat a jestem wielką fanką Tini i Vilu

    OdpowiedzUsuń