czwartek, 11 września 2014

Co na forum #2 + Grafik.

Siemqa !

No to daję grafik, gdzie postaram się o posty.

Poniedziałek - CHYBA
Wtorek - POST
Środa - BRAK
Czwartek - CHYBA
Piątek - POST
Sobota - CHYBA
Niedziela - BRAK

No to są dwa "pewniaki", czyli wymagana ilość na tydzień. Z tym "chyba" (co ja z tym cudzysłowiem X-O) Tych chyba jest trzy, zacznę wcześniej, potem opublikuję.
KOOONIEC OGŁOSZEŃ PARAFIAAALNYCH... XD I kolejne uzależnienie.

Napiszę dziś post(a) o kolejnej części mojej serii forumowej. Opisywany przeze mnie temat:




Nazwa: "napiście man talent nosem" - BŁĘDY, BŁĘDY I JESZCZE RAZ BŁĘDY !!! 2/10

Oryginalność: Hmm... to już było... ale ubaw niezły XD 6/10

Pomysł: Tak, ( pacz wyżej ^^ ) powtórzyło się, ale chciał najlepiej = starania :P 6/10

Moje zdanie: Mi wyszło coś typu: mam t aletly XD Fajnie, ale błędy w tytule czy orginalność... Po prostu 5/10

OCENA OGÓLNA: 19/40, czyli 3 z małym minusem.

W następnym poście wstawię .. look'a !
Pa. ;333

(MOJA TAPETA ZAMIAST PODPISU - Śmierciożercy <3 Też nim jestem :P)


Draco <3, Vajlet Malfoy

1 komentarz:

  1. To zdjęcie ze Śmierciożercami... JA TEŻ JE KOCHAM <33 Miałam je kiedyś na tapecie telefonu. xdd

    OdpowiedzUsuń