środa, 10 września 2014

Co u ciebie - MSP? Konkurs "Rock Night" #6

Hej.
Ten post chciałabym zacząć od mojego grafiku ten tydzień:

PONIEDZIAŁEK - BRAK POSTA
WTOREK - BRAK POSTA
ŚRODA - POST
CZWARTEK - BRAK POSTA
PIĄTEK - POST
SOBOTA - POST
NIEDZIELA - POST

Prosiłabym redaktorów o pisanie (jeżeli możecie) postów, wtedy gdy ja nie piszę, ale z pewnością będzie taki dzień gdy będą 2, może nawet 3 posty dziennie, bo teraz będą 4 redaktorki. PAMIĘTAJCIE 2 POSTY TYGODNIOWO MINIMALNIE, jeżeli się nie uda, no to trudno, w następnym możecie napisać 3, tak jak Vajlet.

Aj, nie przedłużaj dżemie. MOTYW nowego konkursu:


Fajny napis, fajna aranżacja, ogólnie bardzo ładny i ciekawy. Szalejemy 10/10

Ubrania dla chłopców:


Wracamy do jednej strony, takich sobie ciuchów i wysokich cen - 5,5/10


Ubrania dla dziewczyn:



Śliczne, pasujące do konkursu, cena jak najbardziej odpowiednia. Strasznie mi się podoba ten kombinezon za 900 SC. Użyłam go nawet do mojego look'u którego za niedługo kupię. Jedyne co wydaje mi się bez sensu, to buty za 650 SC. Bardziej kojarzą mi się z Indianami. 9/10


Animacje:

Nazwa: "Rockin right" - "Rockowe prawo"
Cena: 750 SC, nieVIP
Kategoria: Aktorstwo & Taniec
OPIS: MS pokazuje znak ROCKMEN'ów na tle wybuchającej pary i świateł.




















Nazwa: "Awesome Solo" - "Niesamowity Solista"
Cena: 500 SC, VIP
Kategoria: Zabawa & Czad (może Aktorstwo & Taniec?)
OPIS: MS gra na gitarze.




















Nazwa: "VIP Session" - "Sesja VIP"
Cena: 550 SC, nieVIP
Kategoria: Pozy
OPIS: MS pozuje z gitarą. (czy mi się zdaje, czy to gitara, ze starych konkursów)




















Nazwa: "Rock Moves" - "Rockowy Ruch"
Cena: 4 diamenty
Kategoria: Pozy
OPIS: MS pozuje (?) (wysiliłam się XD)




















Nazwa: "Clutch Smart" -  "Inteligenty pazur" (WHAT?)
Cena: 500 SC, nieVIP
Kategoria: Pozy
OPIS: MS pozuje z torebką w kształcie ust.



















Szczerze, nawet jest dobrze, pomijając fakt dziwnej nazwy, złej kategorii jednej z animacji oraz dodanie animacji w ogóle niezwiązanej z tematem konkursu (ta ostatnia animacja) 7/10


Rzeczy:

Są nawet, nawet, furory nie robią. Jednak 1000 SC za jakiś głupi napis "VIP" to przesada. 8/10


Tła:


Tła fajne, warte swojej ceny, oby dwa nie są VIP. Co do użyteczności, to... jestem pół na pół 9/10


Wynik: 50, 5/60 pkt. - SZAŁ CIAŁ - słaba piątka!



P. S. - nowy wygląd bloga pojawi się w weekend.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz