wtorek, 9 września 2014

Jak zrobić gifa ?

Hei !

Nie ma to jak pisanie posta dzieląc to z odrabianiem matmy. XDD Opowiem Wam też, co mi się przytrafiło :) Po pierwsze, miałam głupawkę, człowiek (?) się ze wszystkiego śmieje :O Śmiałam się nawet, gdy ktoś stał tyłem przy tablicy (?)
 Po drugie, przed matmą koleżanka dała mi gumę Orbit, (kolejne uzależnienie ;P) ale nie chciałam jej żuć na lekcji, żeby pani się nie skapła i nie ukarała mnie. ^^
No to przykleiłam ją sobie tam nad zębami tam no... yyy... Wiecie i siedziałam tak przez 45 minut mogąc normalnie (?) funkcjonując i mówiąc. xD  W końcu lekcja (wreszcie <*>) się skończyła  i nadszedł czas odkleić gumę. (Chandelier leci na ESCE TV !!! ) Ale tej gumy ... odkleić nie mogę. Jak się szczerze uśmiecham ;), to widać gumę. Odkleiła się tylko połowa.
A po 3. Zżeram paluszki.
Po 4. to piszę tego posta, jem paluszki, siedzę na MSP i robię matmę. Pomóżcie w niej !

OGŁASZAM KONIEC MOICH NUDNYCH OGŁOSZEŃ !


 Taki mini-poradnik dzisiaj. Jak robić screen'y sami chyba wiecie. Zrobię gifa z artbook'ów. Najpierw należałoby chyba przygotować artbook'i ? Już to właśnie robię (nie ma to jak nieprzygotowanie do posta xd) Polecam białe tło i jakieś sensowne ustawienie MS, ja to robię bezsensu :p.

1. Wchodzimy na tą stronę.
2. Naciskamy "Get started now"
3. Pokazuje się coś takiego:



Czerwona ramka - jak chcesz zrobić gifa ze zdjęciami z kompa. (posłużę się tą opcją xd)
Czarna ramka - Jeśli będziesz korzystać z kamerki w komputerze.
4. Dalej wyskoczy coś takiego ( też posłużę się ramkami )


(klik, by powiększyć)

Czerwona - Do wybierania zdjęć z galerii.
Czarna - Jak chcemy coś na tym narysować
Brązowy - Dodajemy efekty.
Zielony - Gdy zdecydujemy się ma kamerkę.
Fiolet: Na dole (Sorry, że ucięło) pokazują się wszystkie zdjęcie z gifa.

Wyjaśniam: jednak nie robię zdjęć z artbook'ów, ale z Grafiki Google ;/

5. Po dodaniu (Czerw. ramka) chociaż jednego zdjęcia, wyskakuje:



Znów się posłużę ramkami :P I nie tylko, utrudnienia :)
Pomarańczowa ramka - klik, i zdjęcie w gifie.
Biała ramka - Gify innych ludzi.
Widać takie MS: im większa liczba, tym gif będzie wolniejszy.
Później go zapisujemy (MAKE GIF) i się cieszymy .... ;)

Efekt końcowy (mój ;P, ten sam obrazek)



Posty będą jeszcze dwa w tym tygodniu (chyba) o CandyMSP i "Co na forum".

Pa ;33

1 komentarz: