niedziela, 21 września 2014

Kolor chamois

Cześć.
Wczoraj nie było posta, ale kurczę, nie miałam pomysłu. Na MSP mało się dzieje. Jedynym sensownym podejściem do bloga jest stworzenie nowej serii lub wznowienie starej. Zastanawiałam się także, czy nie zamknąć bloga na koniec grudnia. Hymn... MSP coraz mniej mnie interesuje przez te wszystkie zmiany, a jeżeli się czymś człowiek nudzi, to nie powinien dalej tego ciągnąć, prawda? Jeżeli bym skończyła grać na MSP, to tak, czy siak nie oddam bloga nikomu. Na razie decyzja nie jest podjęta.
Co do koloru chamois, jest to specjalny kolor specjalnego żółtego papieru. Nie znalazłam żadnych ubrań w tym kolorze, więc przedstawię go, jakby to ująć, kurcze uciekło mi słowo. Dobra sami się domyślicie:


Look na MSP:

Elegancki, a zwłaszcza ta kokarda, która dopełnia całość. Fiolet nadaje akcentu.

Skład:

Paleta:

Czerwona ramka - sukienka, buty.
Zielona ramka - włosy.
Niebieska ramka - obcasy/koturny, kropki i reszta materiału na sukience, kokarda.


To tyle. Nie wiem jak się wyrobię z pisaniem postów w tym tygodniu czekają mnie 2-3 kartkówki, z czego 2 są niezapowiedziane. (nie zrozumiecie tego xd)



3 komentarze:

  1. Nie odchodż. Wasz blog jest inspiracją, tego co robicie. Prosze <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej, cokolwiek by się nie działo, JA BĘDĘ ZAWSZE TU PISAĆ !!!!!!!
    Ja też trochę nie mam inspirów, ale istnieje też wielki świat mody !
    A co ze mną, Pauliną i Marysią ???
    Jane Malfoy

    OdpowiedzUsuń
  3. ja lovcim ten blog i dostane foch forever na zawsze !!!

    OdpowiedzUsuń