niedziela, 14 września 2014

Kolor tangerine + WIADOMOŚCI XD

Siemka!
Wczoraj nie było posta, yhmn... PRZEPRASZAM ;/ Nie wiem jak to nadrobić, bo mam strasznie dużo nauki, szczególnie z języka angielskiego i polskiego. Muszę jakoś ten grafik ogarnąć, bo nie chcę nie pisać, wtedy gdy to obiecałam. ZAWIŁE TO TROSZKĘ. Może przejdę do grafiku na 15-21 września:

Poniedziałek - brak posta
Wtorek - brak posta
Środa - brak posta
Czwartek - post
Piątek - post
Sobota - post
Niedziela - brak posta

Raczej ten grafik będzie 99,9 % pewny, że napiszę w tych dniach. Przejdźmy do mniej przyjaznej części. Dotyczy to niemiłego komentarza pod postem nowej redaktorki. Nie wiem czy ją polubiliście, bo na samym początku się do niej nie przekonaliście, a teraz ten anonimowy czytelnik. Więc mam propozycje: napiszecie w komentarzu co o niej sądzicie, co ma poprawić, żeby Wam się lepiej czytało. Jeżeli nie będziecie do niej zdecydowani, to zrobię sondę, czy Marysia ma zostać na blogu, czy nie. Jak na razie proszę cię Marysiu, żebyś (jak to ten anonim napisał) robiła posty dotyczące jednego tematu i byś dużo informacji wpisała oraz sama się na ten temat wypowiadała. Teraz do ciebie anonimie: toleruję wypowiadanie się w sposób pouczający mnie, (jako redaktora) ale w sposób grzeczny, a nie taki chamski, jak ty to zrobiłeś, do tego nie potrafisz się do tego przyznać, bo przykrywasz się "ANONIMEM".


Kolor tangerine inaczej tango, to odcień brudnej, żywej pomarańczy. Jeżeli farbujesz włosy na rudo, to takie odcień możesz wybrać. Teraz ubrania:







Look na MSP:

Skład look'u:

Paleta:

Niebieska ramka - spódnica, apaszka i podwinięte rękawy od koszuli
Żółta ramka - pasek od spódnicy, koszula, buty, kolczyki
Czerwona ramka - włosy

TO TYLE. PA ;*





5 komentarzy:

  1. Sara, to że jakiś anonim napisał sobie, że Marysia jest głupia, to nie znaczy, że od razu ją trzeba wywalać ! Marysia jest Super, a ten anonim nie -_-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą, ale osoby z MSP grzecznie napisały, czy Marysia mogłaby jakoś się poprawić W ZASADZIE JA NIE MAM NIC DO MARYSI, ALE TU CHODZI TEŻ O CZYTELNIKÓW.

      Usuń
  2. Suchaj Sara zrubmy sondę czy Marysia Zostaje...

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech Marysia zostanie jest dobrą redaktorką i ja nic do niej nie mam. Nie potrzebna jest żadna sonda. Nie przejmujcie się jedną opinią jakiegoś anonima ( sama jestem ''anonimem'' ale dlatego że nie mam konta google czy jakoś tak) XD Zgadzam sie z vajlet < MARYSIA JEST SUPER A TEN ANONIM NIE > I ♥ Marysia !!! -
    VIOLETTA19799 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już tutaj niestety nie wchodzę... właśnie z powodu Marysi. Nie mam już ochoty tutaj wchodzić. W chodziłam tu codziennie, ale teraz raz na jakiś czas kiedy mi się przpomni że jest chociaż vajlet, ty saro i Paula. Bez was w ogóle bym tu nie wchodziła. Bez was ten blog byłby niczym. Kochsm wasze serie. Ale Marysi tutaj nie chcę. Nie mogę. Po prostu nie mogę..
    Chcę żeby jednak Marysia odeszła z tego bloga.
    Pozdrawiam ;*
    ~ Justyś

    OdpowiedzUsuń