piątek, 19 września 2014

Unikatowe look'i.

Cześć.
Nie było znowu posta ;-; (uwierzcie, nie miałam czasu, poza tym rozchorowałam się)
Aj, i nie oceniłam konkursu "Sweet 16". Rany... OBIECUJĘ, ŻE KONKURS UNIKATOWY OCENIĘ, tylko nie wiem kiedy. Dobra, przejdźmy do tematu głównego tego posta. Z okazji, że unikaty wróciły na ten tydzień (tak jak rok temu, tylko że wtedy to były w wakacje) postanowiłam zrobić 3 pary outfit'ów (za diamonds, VIP i nieVIP) :

ZA DIAMONDS:

Te kolory panowały i do tej pory panują w mojej szafie. Są cudowne. <3 Co do look'u - uważam, że jest "hipsterski". Szczególnym elementem stroju są ocieplacze na podudzie. (hahaha xd) Kolorowe włosy nadają strojowi szaleństwa.

Skład:

Paleta:

Czarna ramka -  buty, większa część koloru włosów, kołnierzyk i ten "pasek" pod koszulą.
Czerwona ramka - spódniczka, część koloru włosów.
Żółta ramka - kokardka na włosach, ociaplacze.

Look VIP:

Śliczny, dziewczęcy, skromy, delikatny, z nutką romantyzmu. Ciemnoszary/grafitowy z tym różem kojarzy mi się z Francją. Ta sukienka jest cudowna. Tylko szkoda, że VIP  ;c.

Skład:

Paleta:

Czarna ramka - włosy.
Żółtka ramka -  buty, kokarda na włosach, kokarda na sukience, pyłek (?) na sukience.
Granatowa ramka - tiul na sukience.
Zielona ramka - sukienka.

Look nieVIP:

Znów zastosowałam mieszankę z szarym, ale tym razem z kolorem oliwkowym. Kolor zielonopodobny (xd) nadaje wyrazu całemu look'owi. Ten outfit kojarzy mi się z grzeczną dziewczynką, zwłaszcza ten kucyk powoduje mi te skojarzenia. 

Skład:

Paleta:

Czarna ramka - dół od sukienki/tuniki/bluzki, kokardka od butów, naszyjnik.
Czerwona ramka - góra od tej sukienkotunikobluzki, buty, tatuaż.
Zielona ramka - włosy.

Podoba Wam się jakiś z tych kompletów? A może byście coś zmienili?






1 komentarz: