sobota, 20 września 2014

Unikaty! Co w związku z tym? #2

Cześć :)
Wiecie co? Unikaty wróciły!
To druga część postu, więc proponuje najpierw zobaczyć post poniżej ;)
W tej części powiem więcej o samych unikatach zamiast tylko dawać zdjęcia. Zaczynajmy:

Unikaty na zawsze? To nie unikaty...
Na co komu unikaty na zawsze? Niektórzy piszą, żeby unikaty zostały już na zawsze albo na dłużej. Co do tego pierwszego, to unikaty na zawsze TO JUŻ NIE SĄ unikaty. Unikat to coś oryginalnego, czego nie można kupić, coś co mają nieliczni i w tym cała zabawa! Nie odbierajcie jej sobie!
A co do drugiego, to też nie będzie żadna zabawa, bo jak dla mnie unikaty na tydzień to i tak za długo.

Mam serca na nogę i jestem cool!
Chyba sami potwierdzicie, że ktoś kto ma unikaty czuję się kimś ważnym itd... ale z powodu powrotu unikatów już nie będzie się tak czuł, bo każdy będzie je miał... Nieprawda! ;) Unikaty też kiedyś wróciły do sklepów (w tamtym roku), pamiętacie? I od tamtego czasu dalej były unikatami! Więcej poniżej

Unikaty? Tylko nie to!
Tak z reguły myślą osoby z dużą ilością SC i wysokim level'em, bądź osoby z dużą ilością unikatów. "Tylko nie to, teraz każdy będzie je miał!" Jak już mówiłam, w końcu znów będą unikatami!


3 komentarze:

  1. Trochę się z tobą nie zgodzę. Już wróciły i użytkownicy je kupują w dużych ilościach. Gdy ich nie przywracano mało kto je miał i dlatego nazywały się unikatami. Teraz gdy prawie każdy je ma nie można ich nazywać unikatami. PRZYWÓCONO JE - ktoś je kupił i już nie będą tak jak dawniej w małych ilościach. NIE BĘDĄ JUŻ UNIKATAMI.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz własne zdanie, ok ;) Ale przypomnę, że rok temu też był taki motyw "retro" i niedawno były unikatami. Może trochę to minie, ale na pewno znów nimi będą.

      Usuń
    2. Źle mnie zrozumiałaś. Chciałam przez ten komentarz powiedzieć, że moim zdaniem już NIGDY NIE BĘDĄ UNIKATAMI, bo je przywrócono i użytkownicy je kupują jak zwykłe ubrania.

      Usuń