wtorek, 8 kwietnia 2014

Jak zdobyć darmowe konto na MSP?

Siemka.
Yhm... Od czego by tu zacząć... 
A tak, proszę, żebyście przystąpili do konkursu <3.
Dopiero 3 osoby się zgłosiły i 2 wykonały look'i ... :(.

Dobra, to przejdźmy do tematu. 
Z bloga: cztery-panny-z-jednej-wanny.blogspot.com,
dowiedziałam się, jak zdobyć darmowe konto na MSP.
Bez żadnych wysiłków je możemy dostać. (I nie jest to HACK)

1. Wchodzimy na program w komputerze "WordPad" i piszemy:





2. Zapisujemy program na pulpicie.

3. Wchodzimy na swoje konto na MSP.

4. Następnie wchodzimy na swoją pocztę, gdzie po jakimś czasie przychodzi e-mail
z loginem i hasłem konta.

5. To tyle. Jednak trzeba pamiętać - nie zawsze udaje się za pierwszym razem.
Trzeba próbować.

Konta nie możemy dostawać codziennie, tylko co tydzień, miesiąc.
Konto dostajemy przez losowanie.

Koniec. I jeszcze raz zapraszam do wzięcia udziału :).





32 komentarze:

  1. Mam pytanko- czy to działa na takiej zasadzie, że my przejmujemy czyjeś konto, a on je traci? Czyli że kradniemy czyjeś konto? W jaki sposób to działa? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem, to NIE KRADNIEMY. Dostajemy konto osoby, która bardzo długo się nie logowała.

      Usuń
    2. to ja muszę się logować codziennie xD

      Usuń
    3. Ja już będę się logować codziennie :} xD Dzięki za pomoc <3 Napiszę czy się uda <33
      Pozdro, amii <3

      Usuń
    4. Oh.. To wytłumacza czemu straciłam stare konto z VIP na rok 49-50 lvl i nie mogę się zalogować

      Usuń
    5. Ja też Nie Moge sie zalogować jak macie jakąś apke hackerską to podajcie!

      Usuń
  2. Jeśli mam na e-mailu z 50 kont to na które konto mi przyjdzie hasło i login?

    OdpowiedzUsuń
  3. spróbuje ale nie wiem czy sie uda

    OdpowiedzUsuń
  4. Aleee jaki program??

    OdpowiedzUsuń
  5. To serio działa?

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. poprostu na nim to zapisujesz :)

      Usuń
  7. W jakim rozszerzeniu man zapisać ten program?

    OdpowiedzUsuń
  8. Co się ma WordPad do MSP?!

    OdpowiedzUsuń
  9. No zapisałam to co tam wpisałam i jak ma to się znaleźć na MSP, czy coś takiego ? Od samego zapisania tego nie przyjdzie nam link na poczte o.O Wyjaśni ktoś??

    OdpowiedzUsuń
  10. A co ma WordPad do naszej poczty, a tym bardziej do MSP ? :3 Wyjaśni ktoś jak to ma się znaleźć na naszej poczcie??

    OdpowiedzUsuń
  11. To nie działa próbowałam ;-; Lepiej zgadywać hasła do kont czasami się udaje mi się udało 4 razy ;) ale spokojnie włamywałam się na konta na którym nikt bardzo długo nie wchodził ;) Można próbować mi na wszystkie te konta zadziałało hasło lol123 :p Można próbować xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Problem w tym, że ja na komputerze nie mam WordPada tylko Microsoft Office Word. Czy to też będzie działać?

    OdpowiedzUsuń
  13. mi coś nie działa coś robię nie tak napisałam w tym programie co trzeba to samo co na zdjęciu zapisałam na pulpicie to co napisałam xD i zalogowałam się na msp na pocztę nie przychodzi co robię nie tak ?

    OdpowiedzUsuń
  14. ma ktoś konto do oddania pliska bo mi ukradli i teraz koleżanka ze mną dzieli jak ktoś by oddał to piszcie na konto edyta<3!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem czy działa w tym roku :o

    OdpowiedzUsuń
  16. chyba coś źle robie bo mi nie działa xdd

    OdpowiedzUsuń
  17. próboje w 2021.r XDD mam nadzieje ze sie uda

    OdpowiedzUsuń