wtorek, 29 kwietnia 2014

"Zbugowane" tło na MSP.

Siemka.
Temat, do którego dziś przejdę '"odkryłam" (hahah) już wczoraj,
ale nie chciało mi się napisać. Takie lenistwo Sarq'i ^^
To tak. Jak wcześniej napisałam wczoraj "zbugowało" mi się tło na MSP:


Nie tylko mi się tak stało! Kilku osobom z moich znajomych, także ;-; .
Chociaż tak myślę... i doszłam do wniosku, że to wygląda o wiele lepiej,
niż tło do tego "nowego konkursu". -,-''

Chciałabym też ogłosić kilka podziękowań i pytań *_* :

1. Bardzo dziękuję roxi high.  Wysłała mi dwa prezenty <3

2. Bardzo dziękuję, że komentujecie nasze posty, tylko szkoda, że z "anonima" :C
proszę o zgłoszenie się na pocztę (MSP) osoby, która wiernie komentuje bloga z ANONIMA :)
Zostanie komentatorką tego miesiąca oraz otrzyma nagrodę :)

3. To raczej wiadomość, ale dobra:
Dodałam nową instrukcję do zakładki "Instrukcje :3" na samej górze bloga, tuż pod nagłówkiem ^^.


+ Jeśli komentujesz post z "Anonima", to na końcu pisz swój nick na MSP :)).

6 komentarzy:

  1. fajny post <3 bardzo dziękuje że podziękowałaś mi na blogu ale.. to były nagrody z konkursu zajełaś 2 miejsce pamiętasz?


    ~roxy high która dziękuje Ci za czapke z magazynu <3

    OdpowiedzUsuń
  2. o ktoś jeszcze jest

    ~roxy high która chce jak najwięcej komentować

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się tak nie robi a mam Cb w znaj

    OdpowiedzUsuń
  4. kolejny kom przez roxy high która zapomniała się podpisać
    ~~roxy high

    OdpowiedzUsuń