czwartek, 17 kwietnia 2014

Kilka wiadomości + MovieStarDoll

Cześć, siemka, czy co tam jeszcze. ;d
Dzisiaj mam do Was kilka ważnych spraw:

1. Zmieniłam wygląd bloga. Na taki bardziej wiosenny (zielono-różowe tło).
Poza tym nagłówek jest przezroczysty *w* <3.

2. Odwołuję konkurs! Bardzo mało osób się zgłosiło, co mnie zasmuciło :(.
Przecież bardzo fajny temat. A tylko 3 osoby się zgłosiły ;C
Dobra, Sarqa nie będzie się wypłakiwać xd ;C

3. Dawna afera o stronie StarDoll. Rozpoczęła się ona w grudniu 2011 roku.
(Hah... Uczestniczyłam w niej <3 xd)


Wiele użytkowników w to uwierzyło. 
Choć ja też, później dowiedziałam się, że to tylko czcionka ;_;.
Otóż,  w 2011 roku dużo osób zaczęło grać w StarDoll 
(Mi ta gra w ogóle się nie podoba).
Jednak MSP z powodu droższego VIP'a się pogrążało.
Po czasie pewna użytkowniczka udostępniła zdjęcie po wyżej.
Niby osoby, które kupiły świąteczną promocje miały się połączyć z StarDoll .
Moderatorzy szybko za protestowali tym "wymysłom" wyjaśniając, że to fotomontaż.


Mam nadzieję, że post się podobał.
Jeśli będę miała czas, a na pewno go będę miała (;d) 
to napiszę coś ciekawego, z dawnych dziejów MSP (xD)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz