piątek, 19 września 2014

Loom Bands powodują nowotwór ? + Mój nowy zakup ;)

Hei ;)

Tak, wiem, post o Loom Bands już był, ale to nie to samo. Napiszę o plotce, (chociaż nie wiem czy to prawda -_-) że te gumeczki powodują raka. Pozwolę sobie na artykuł:

Niedawno, zmartwieni rodzice przysłali do szpitala swojego synka z purpurowym już palcem, na którym    znajdował się zbyt ciasny pierścionek z Loom Bands. Jeszcze trochę, a dziecko mogłoby mieć amputowanego palca. Pamiętajmy więc zawsze o robieniu luźnych ozdób. Ale to nie jest jedynym niebezpieczeństwem.
Różne osoby nie radzą kupować najtańszych gumeczek i to w chińczykach.
Trzeba również dokładnie szukać na etykiecie znaku "CE", co oznacza, że produkt spełnia warunki bezpieczeństwa. Tego zanku musimy również szukać na innych zabawkach.
Niedawno ze sklepów wycofano Loom Bands Charms, ponieważ zawierały one zbyt dużo groźnych substancji wchłanianych przez skórę lub ślinę.

Można było również dostać z czasem raka od rzekomych Charmsów, które można niestety jeszcze nabyć w E-sklepach.
Problem nie leży prawdopodobnie w samy
ch gumeczkach, tylko w zawieszkach do nich. Ale nic nigdy nie wiadomo.

Ja szczerze nie wiem co o tym sądzić. To prawda - bransoletki są prześliczne, ale gdy moja koleżanka przyniosła do szkoły kupione w Chińczyku całe plastikowe opakowanie nie było ani składu, ani tego CE. Umiem nawet je nieźle pleść, mam biało-czerwoną (POLSKAAAA !) i zielono-srebrną ( Slytherin <3 ). Gotowe wzory (Wiem, że już były, no to jeszcze raz ;)



Potterowska <33 Drugą od góry poproszę :)


Taką właśnie mam biało-czerwoną :)


No i te właśnie gumeczki.
Na forum na MSP też pojawiały się takie tematy:


Jedni mówią, że tak, a inni, że nie. ;o Komu tu wierzyć ?


A teraz pokażę wam, co sobie kupuję.  To jest extra. Właśnie zamówiłam (KLIK !). Sara chyba kiedyś coś takiego chciała ;) A wy co myślicie o Loom Bands ?
Piszcie w kom.




8 komentarzy:

  1. No chciałam, chciałam, ale zmieniłam zdanie i kupuję znicza lub zmieniacz czasu. Nauczyciele w szkole mogą to źle odebrać xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Aha, bo ja w tym do szkoły chyba chodzić nie będę, ewentualnie na dyskotekę lub dwór ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już taki mam <3 Tylko stare złoto <3

    OdpowiedzUsuń
  4. mogą także powodować nagle dorastanie ,wysypke a także nowotwór

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem też się zastanawiam! Prawda-Nie prawda! Moja kol. Mówiła mi że od tego będzie nowotwór,rak Teraz się boje robić bransoletki na krośnie i palcach!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też sie boje ale podobno tylko w chinczyku są trujące

    OdpowiedzUsuń
  7. podobno ż etylko te z hinczyka

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziwne ,a moze to tylko plotka konkurentow np. zylki, mulina itd. W kazdym chinskim sa rozne rzeczy ale nikt nie wie czy to naprawde chinskie. A jesli niektorzy ludzie byliby madrzejsi to nie maja problemu z gumeczkami. Poprostu przeczytaliby to ,co jest na opakowaniu lub torebce ;)

    OdpowiedzUsuń