sobota, 4 stycznia 2014

Kto założył MSP ?

Sieeemka.
Zacznę od tego, że MSP zapoczątkowało w Danii. Założył je pewnie jakiś Duńczyk.
Ja postanowiłam się dowiedzieć, kto stworzył polskie MSP.

Doszłam do konta "claus":


Czemu tak uważam?
Po pierwsze ma konto od 2009 r. a MSP powstało w 2011 r.



Posiada również testowe 10 sek. 
:

Dużo wyświetleń D: .
Gdy zjedziemy kursorem na profilu w ikonce "dziewczna/chłopak", choć nie widać założyciel ma dziewczynę.


I dla uwiarygodnienia sprawy:




To skończone . Nie mamy już chyba wątpliwości, co do tego konta, prawda? Czyli polskie, tureckie i inne MovieStarPlanet założył ten sam człowiek. Claus Lykke Jensen. Na obcokrajowych MSP też są konta "claus". Na duńskim jest jeszcze "stig", który też jest moderatorem. Bardzo proszę, żebyście pisali komentarze, pozostawiali jakikolwiek ślad po Was. Jeśli macie jakieś sprawy, problemy z MSP, piszcie tutaj lub na pocztę, do którejś z nas ;>. Na pewno odpowiemy.








37 komentarzy:

  1. Ten "claus" to testowe konto Moderatorów, żeby sprawdzić czy msp wg. działa.
    To nie założyciel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieee... To raczej on, ale ci moderatorzy to jego pracownicy. Ja tak to uważam

      Usuń
  2. Yhym. No wiesz czytałam o tym na wielu blogach, pytałam się użytkowników, wszystko na to wskazywało, ale ta wersja jest również baaardzo prawdopodobna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wierz...Zgadzam się bo wszystko ten gość piszą na innych blogach .

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszajcie do znaj PatrycjaDyzia1

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej ciekawa jestem czy przyjmie mnie do znaj XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my niewiemy bo niewiemy jak wygladasz a ja wzracam uwage na wyglad :)

      Usuń
    2. przepraszam, ale msp nie stworzyli w 2011 tylko właśnie w 2009 tu mam takie informacje:
      MovieStarPlanet – komputerowa gra edukacyjna stworzona przez duńskiego projektanta Clausa Jensena w 2009 roku. Rozgrywana jest w przeglądarce internetowej oraz na urządzeniach z systemem iOS i Android.
      MovieStarPlanet zdobyła ogromną popularność na całym świecie. W czerwcu 2013 roku, szczytowym momencie popularności, grało w nią 100 milionów użytkowników. Sukces gry MovieStarPlanet przyczynił się do otwarcia w Danii markowej sieci sklepów z koszulkami, jak również do powstania czasopisma wydanego przez Egmont[5].

      Usuń
  6. Spoko, bd tu wchodzić. to chhyba jedyny blog na którym ktoś regularnie pisze xD ;-;

    OdpowiedzUsuń
  7. msp postało Od 2010 a Calus podobna zaczoł grać w 2008 Roku w Msp jak jeszcze nikt nie wiedział że msp istnieje

    OdpowiedzUsuń
  8. szukam znaj vip Spectra0643 i pisać skąd mnie znacie

    OdpowiedzUsuń
  9. msp powstało w 2009r skąd wiem ??? pisano o tym w gazetce msp :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem na msp od czerwca 2011 :) Nie wierzysz? sprawdź sobie xD mój login- olizaw

    OdpowiedzUsuń
  11. olizaw ma rację :o

    OdpowiedzUsuń
  12. A wgl na msp jestem PromiennaLOL

    OdpowiedzUsuń
  13. On ma w pokoju roślinę!

    OdpowiedzUsuń
  14. jego nie da się wuszukać :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Claus inni mówią konto testowe drudzy założyciel! Nie wiem jestem !!!!!Alice!!!!! ale na starym MSP też miałam konto ale zablokowali na zawsze za art!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się zapraszać na msp jestem muwistar50

    OdpowiedzUsuń
  17. do dupy z msp ktoś mi ukrat konto i nikt nie reaguje zgłasałam tego kogoś i nic do dupy z msp nie polacam dupnego msp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no włseśnie ja tesz tak miałam rze ktos mi ukrat konto i mam 2 icuchy !

      Usuń
  18. Zapraszam do zapraszania mojego konta lolexis

    OdpowiedzUsuń
  19. modzi chcieli sprawdzić czy msp działa ,a msp polskie w 2011 a duńskie w 2009 ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. polskie powstało 2011 ale zobaczcie że niektórzy założyli sobie 2011 konto na msp ee tam zapraszajcie do znaj:) nazywam się norkamemorka15 a blog jest super

    OdpowiedzUsuń
  21. to niefer bo pixi star ma na zawsze vip :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Czyli Claus to również Pixi?

    OdpowiedzUsuń
  23. Hejka ♥ Dzieki tobie mam swój blog ♥ Dzieki

    OdpowiedzUsuń