środa, 1 stycznia 2014

Czy po 4 miesiącach MSP usuwa użytkownika ?

Hej :3
Niektórych użytkowników ciekawi, czy po 4 miesiącach, usuwa się konto.
Niektórzy piszą, że "tak", a inni mówią, że "nie".
Tak, więc zajęłam się tą sprawą.

Mówią o automatycznym usuwaniu się kont, ale są wyjątki.
Na pewno jest ich wiele, ale bardziej znaną postacią AnanaseQ.



Dlaczego jej konto nie zostało usunięte?
Domyślenia :

- AnanaseQ mogła się logować (tak na chwilę xd)
   Niestety nikt tego nie widział, więc nie mogę stwierdzać, że to fakt.
   (Chyba, że logowała się w nocy).

- Mederatorzy ze względu na jej wysoki level, pozostawili konto.
  (Pewnie jako pamiątka xd) - bardziej prawdopodobna wersja.

Oraz inne przypadki :



Poza tym niskie konta założone dla zabawy,
pomocy w koncie głównym itp.

Trafiłam również na taki komentarz:


Wychodzi na to, że konta są lub nie zostają kasowane .
Zależy to od mederatorów :).





16 komentarzy:

  1. Moja kol. powiedziała że jedna taka miała 100 lvl i jej usunęli...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bzdura nikt takiej LV. nie osiągnął ... kompletnie bzdura

      Usuń
  2. 100 level? Jeszcze na żadnym MSP nie wbito 100 lvl. Tym bardziej moderatorzy, by tego nie zrobili...

    OdpowiedzUsuń
  3. AnanaseQ <10 chodzi z hackerką ! (Anonymouse)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja grałam nie usuneli

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tak samo..Na msp jestem Vikoxa

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi nie usuneli a nie grałam 2lata

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie nie usuneli a gram od 2012 roku a teraz jest 2015 r ... ;-; ps zapraszajcie mnie jestem Monsterka WD

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie grałam prawie 6 mieś i gram dalej!

    ~OkLol221

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz AnanaseQ ma 40 któryś poziom

    OdpowiedzUsuń
  10. hehe teraz można blokować np: wejdę sobie na msp ktoś kliknie na mój profil znaczek i kliknie tylko zablokuj prostę:) i tak to jest jeśli tego jeszcze nie odkryliście można jeszcze zgłosić zapraszajcie mnie do znaj norkamemorka15

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś juna13 ma 101 lv i dalej jej nie usunęli:)


    OdpowiedzUsuń