piątek, 17 stycznia 2014

VIP za FREE ?

Cześć.
Zacznę od tego, że wyskakuje mi reklama dogry.pl.
Nie ufam takim stronom, więc wychodzę.
Tę informację zauważyłam dopiero na innych blogach,
więc postanowiłam to sprawdzić ;d
Z początku uważałam, że to oszustwo, ale trzeba zarabiać punkty.

                              

Vip na miesiąc, 3 miesiące i to ELITE!
Poza tym, żeby zdobyć te punkty trzeba odpowiadać na pytania dotyczące gier.


Jest pewnie haczyk, czyli podawanie hasła i e-maila ;d.
Życie ;D.
To na tyle. Narcia :3 .


4 komentarze:

  1. Strona dogry.pl jest prawdopodobnie nie legalna i każdy kto z niej korzystał może mieć usunięte konto na msp i nawet stanąć przed sądem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed sądem :'D co ty dziecko pierdolisz... to tylko gra

      Usuń
  2. Ups...to ja chyba usune tam konto D: XD

    OdpowiedzUsuń