niedziela, 12 stycznia 2014

Wywiad z CoolGabi126

Siemka.
Dziś napiszę wywiad, który przeprowadziłam z CoolGabi126.
To nie będę przedłużać.

Ja: Skąd dowiedziałaś się o MSP?
CoolGabi126: Od koleżanki rok temu.

J: A co Ci się spodobało w MSP ?
CG: Projektowanie ubrań.

J: A ile już zaprojektowałaś?
CG:  Oh, dużo...
        ogólnie w przyszłości chciałam zostać projektantką.
        Zawsze lubiłam projektować,
        więc gdy tą zmianę wprowadzili od razu zaczęłam projektować !


J: To świetnie !
   Teraz wybiegnę z tematu "ogólnego" MSP
   i spytam się jaki styl lubisz na codzień oraz jak ubierasz się na naszej grze.
   Emo, unikatowy, a może masz swój ? : >
CG: Wiesz... Najbardziej lubię się ubierać luźno.
       Nie lubię 'elegancko'. Na MSP wolę raczej elegancko, sportowo.


J: A masz jakieś swoje ulubione kolory,
   czy wybierasz te, które do siebie pasują?
CG: Raczej te, kóre pasują do otoczenia
       Lubię improwizować, czyli  np: dobierać czerwony do zielonego.


J: I ostatnie pytanie.
   Co byś zmieniła lub zapobiegła zmienianiu się na MSP?
CG:  Gdybym mogła, przywróciłabym starą grafikę i unikaty.         
         Zmniejszyłabym ceny VIP'a na prośbę użytkowników.




Dzięki Ci za wywiad c;
I Wam dziękuję za przeczytanie posta :3.
Paa.


1 komentarz: