wtorek, 16 września 2014

"Paranormal" - Look ;3

Hej :)

Piszę posta, ponieważ dzisiaj (i w piątek !!! :)) mam najmniej lekcji, tylko sześć. W piątek mam jakąś durną rehabilitację, bo mój kręgosłup bardziej przypomina spiralę niż linię prostą xD Mój poezyjny temat:

Przychodzę dziś tu,
aby pokazać look tu,
i aby tu,
aby ten look, który tu,
spodobał się tu XD

Łał, moja poezja. Chcecie więcej ? XD (Ej, ja mam piątkę z polskiego ;-;)
Jak głosi mój (?) wiersz, przedstawiam looka. Ze znalezieniem go w sklepie trudno nie będzie, ponieważ skompletować go można w zakładce TOP. Chociaż listę podam. Jak on się prezentuje:



Rudyyy <3 Miałam go nazwać Victoria, bo teraz czytam Zmierzch, a Victoria była ruda.
Victoria też znaczy zwycięstwo, (ooo, fajny serial na Nickeledeon ;)) ale w końcu padło na Paranormal, bo kto by założył do tiulowej spódniczki buty sportowe - wiązane i krótką bluzkę z uśmiechem? (ja taak ;o)

Skład: (Jaki przepis -_-)



W tym look'u zasada jest tylko jedna: kombinuj z różem ! Ale tylko z paskiem przy sukience i językiem na bluzce. Rudy kolor włosów nadaje "drapieżności" look'owi.
Mam nadzieję, że post look się podobał. W tym tygodniu, jak się wyrobię napiszę o Loom Bands jako rakotwórczych-zabawkach. Lecę czytać Zmierzch,


2 komentarze:

  1. rude włosy. . . . bleee . . . :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Trudno, jak ci się nie podobają, każdy ma prawo do własnego zdania ;333

    OdpowiedzUsuń