wtorek, 30 września 2014

Post organizacyjny... czyli o niczym ;o

Hej !
Pewnie słysząc słowo "organizacja" myślicie o grafiku. NIE !!! MYLICIE SIĘ -_-
Dam wam kilka spraw. Po pierwsze. Zamówiłam sobie naszyjniki IS i znicz w czwartek. Firma nazywa się wysylkaw24h, dokładnie mówiąc i jeszcze mi nie przyszedł. BOMBA -.-
Po drugie dam wam loga, które przygotowały redaktorki dwóch blogów.
Oto one:


To od Cynia3 ;)



Od Lanaq, redaktorki bloga Abieski. Jeszcze będzie od Kathey, kto czyta, ten to wie (pojedynek lóg) 

Które ładniejsze ? Będę używać dwóch na zmianę + moje ;3

A po trzecie, to mam zamiar prowadzić jeszczę jedną serię. Będzie się nazywać "Co mam w telefonie". Będę pokazywać moje zdjęcia z telefonu. Niekoniecznie tylko takie, jakie mam w aparacie, ale także pobrane z internetu. Może któraś z redaktorek, Sara, Paula lub Marysia (właśnie, ostatnio w ogóle nie pisała i nie było jej na MSP ;o) będą chciały prowadzić ze mną ?




I ostatnia, sprawa
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




TYLE.

Bez loga bo się nie mogę zdecydować :c

1 komentarz:

  1. Co do Marysi, hymn, napiszę jej na pocztę. Jeżeli nie odpisze 2 ciągu 2 dni, to robię sondę czy ją usunąć.

    OdpowiedzUsuń