środa, 24 września 2014

Kolor modry + Taki tam obrazek...:D #2



Siemqa. :D
Piję sobie kakałko.*u* Ale jest trochę za słodkie. >-< XD
Dobra, zanim przejdziemy do tematu, życzę Sarze wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. ;)) Co ciekawe, ja urodziłam się 24 marca (tak nigdy o tym nie mówiłam), czyli dziś mija pół roku od moich urodzin. :D xd A więc przejdźmy do tematu.  Dziś zajmiemy się kolorem modrym. Ten kolor należy do odcieni niebieskiego, oczywiście. *-* A oto on :


Niestety nie znalazłam żadnych ubrań w tym kolorze. :c
Ale mniejsza z tym, bo zrobiłam look na MSP. XD Dobra oto on :


Już nie wspominam o cenie, bo zawsze o niej piszę tak samo. :)
Paleta :

Kolor modry - buty, sukienka, kropki na kokardce.
Kolor brązowy - włosy.
Kolor strasznie jasnego niebieskiego xd - podeszwy od butów, "dodatki" od sukienki, kokardka.
Jeszcze na palecie zapomniałam zaznaczyć biały. :( Ale trudno, więc biały jest naszyjnik. xd

Oki, teraz druga część posta. :




Znowu nie mogłam się powstrzymać. ;D
A poza tym ten Voldersztyc jest zaczepisty. :D
Może zrobić serię z tymi obrazkami? :O Co o tym myślicie? Piszcie w kom.
Myślę, że post się podobał. ;) Tyle na dziś. Czeeść. ;))









6 komentarzy: