sobota, 6 września 2014

Lenonki + Wyniki konkursu na redaktora + 2 loga

Siemqa!
O matko, jak dawno nie robiłam postów modowych. Dlatego trzeba to zmienić. Może w poniedziałek napiszę o plecaku Vintage. Zobaczymy. Co do dzisiejszego posta:

Lenonki to okulary z okrągłymi szkłami. Ich trend (?) zapoczątkował John Lennon, jeden z członków zespołu The Beatles. Można je zobaczyć u tak zwanych "hipisów". W ich posiadaniu był także Harry Potter. (!) Ja też je kupiłam, gdy byłam w Chorwacji. Jestem z nich bardzo zadowolona, mało osób je ma oraz mają duży filtr przeciw słoneczny. Zdjęcia:










Teraz kolejna część posta, a mianowicie... WYNIKI KONKURSU NA REDAKTORA!
Dumdurudumdum... wygrywa:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.  
TeenageDreamXXX

W komentarzu wpisz swój G-mail. Gratuluję ;)



Teraz kolejna i ostatnia część posta - loga. Dla czarnapanna96 i kasiakulis123.

Logo dla czarnapanna96:


Logo dla kasiakulis123:


To tyle, paaa <3






4 komentarze: