poniedziałek, 29 września 2014

Świnka skarbonka na duńskim MSP i zmiany w Kole Fortuny.

Cześć.
Pojawiła się kolejna zmiana dotycząca MSP. Jak to zwykle, zaczyna się ona na duńskim MSP. (dla niewiedzących; duńskie MSP było jako pierwsze stworzone) Nie owijając w bawełnę, łapcie zdjęcie:


Po zakręceniu wyskoczył mi na ekranie komunikat z reklamą. Po obejrzeniu dostałam kolejną możliwość zakręcenia kołem. (nie tylko ja, bo Sspectra - redaktorka bloga sspectra-msp.blogspot.com, również taką możliwość otrzymała)

Co do tej "świnki skarbonki", która znajduje się przy naszej MS, to dowiedziałam się z bloga, o którym wspominałam wcześniej w nawiasie, że gdy nie posiadamy statusu VIP, to zbieramy do świnki SC, a gdy go mamy, możemy naszą świnkę opróżnić. 


Co do tej zmiany Koła Fortuny, to niepotrzebne. Uważam, że graficy to wszystko za bardzo upiększają, a nic z tego nie wychodzi. Jeżeli chodzi o "świnkę skarbonkę", to jak najbardziej jestem na TAK. Wiele MS nie potrafi oszczędzać, a to może też nauczyć nas oszczędzania w realnym życiu.
To tyle z mojej strony, pa ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz