środa, 24 września 2014

MÓJ WYJĄTKOWY DZIEŃ :3

Cześć!
Wiecie jakim dziś dzień? 24 września, czyli... moje urodziny <3 ! Tak, tak, wiem #SUPERMEGAEKSTRAFAJNIE. Może ogólnie przedstawię Wam ten #SUPERMEGAEKSTRAFAJNY dzionek.

Wstałam, zrobiłam tam takie rzeczy przygotowawcze by odbyć wielką, niebezpieczną podróż do szkoły, a w między czasie mama i tata złożyli mi życzenia. Gdy szłam do niej, dziewczyny z mojej klasy w drodze złożyły mi życzenia *w*. Na każdej lekcji poczęstowałam nauczycielkę cukierkiem, (nie mamy żadnego nauczyciela w szkole ;d) a one również złożyły mi życzenia.

Muzyka - mówiliśmy o Janie Sebastianie Bachu, który grał w czasach baroku i pisaliśmy piosenkę, którą będziemy zdawać za tydzień.

Matematyka - 2 niezapowiedziana kartkówka. (wczoraj też była) Dostałam 6, bo ostatnie zadanie zrobiłam dobrze i do tego sposobem na "x".

J. ang. - NIE BYŁO GO BO POSZLIŚMY NA ZALEGŁE SPRZĄTANIE ŚWIATA.

J. pol. - NIE BYŁO GO BO POSZLIŚMY NA ZALEGŁE SPRZĄTANIE ŚWIATA.

Plastyka - dostałam minusa, którego mogę się pozbyć, gdy przyniosę rysunek zadany na pracę domową ;d

Religia - jakiś temat o tym od kogo pochodzi człowiek.

Technika - temat o rysunku technicznym.

I tyle. Właśnie, zapomniałam się pochwalić, że jestem przewodniczącą klasy. *_*
Co do prezentów to dostałam 100 zł od babci i dziadka, a od rodziców dostanę plecak vintage :)
I od wujka dostałam takie małe pudełko z mnóstwem paczek gumek do robienia bransoletek. ;3




1 komentarz:

  1. 1. Też miałam dziś muzykę xD
    Ale my bez przerwy śpiewamy piosenki harcerskie jakieś ;c Dziś "Czar Ogniska" Jak co nie mam nic do harcerzy ;)
    2. Mieliśmy spr. z ułamków, o którym zapomniałam x-x Jak będzie 3, to będzie OK ;) Dostałam też 6 z pracy ( na pamięć ) o Banachu **)
    3. Na sprzątaniu świata byliśmy tydzień temu, ale na wychowawczej, bo polonistka by straciła godziny ;( Ona jest przeciwko basenom, ogniskom itp. a inne klasy mają ;c To wychowawczyni. Całe szczęście jeszcze rok ... Angola nie mam w środę.
    4. Jęz. Polski - mieliśmy temat: tolerancja.
    5. Na plastyce robiliśmy projekt koszulki. Ja zrobiłam Potterowską ;333 Takie Insygnia Śmierci w środku, a wokół nich ręce z paznokciami w domach Hogwartu <3 Oczywiście - szóstka ~~~
    6. Religii nie miałam alemiałam ostatni temat był o apostołach.
    7. Ostatnią lekcją były kompy z najgorszą babką 4EVER która przynosi papierosy na lekcje ( nie pali tylko ma x-x ) i robimy tylko w paincie obrazeczki tylko typu "sad jesienny" xD A jak skończysz pracę nie grasz tylko ... Siedzisz i patrzysz na innych :o
    I tak wyglądają lekcje ;)
    ~JaneMalfoyVajletaaa

    OdpowiedzUsuń