niedziela, 7 września 2014

Nowa redatorka! :3

Hej!
Z tej strony TeenageDreamXXX i jestem tu nową redaktorką. ;)
Mam nadzieję, że mnie polubicie, a teraz kilka faktów o mnie:
  • Mam 11 lat, urodziny 1 listopada
  • Na MSP mam 13 level
  • Na imię mam Marysia
  • Prowadzę inny blog o MSP*
  • Uwielbiam grać w  The Sims 3
  • Moje hobby to śpiewanie
  • Interesuję się reżyserią
A tutaj mój grafik, którego postaram się trzymać :)

Poniedziałek  -  brak
Wtorek  -  Post
Środa  -  Post
Czwartek  -  Post
Piątek  - Post
Sobota  -  Post
Niedziela  -  Post

Na razie nie przewiduję zmian. Jeśli coś się wydarzy, to was poinformuję :)

Na dzisiaj to wszystko, to nie był jakiś długi post, ponieważ jest pierwszy. XD
No to pa! Do wtorku! :*



*link do niego to magazyn-msp.blogspot.com 


2 komentarze:

  1. Wydajesz sie fajna (: Dużą zaletą że jesteś redaktorką tego bloga jest to że często piszesz (jeszcze nie zaczęłaś ale będziesz) posty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy cie lubie. Oby to sie nie zmienilo

    OdpowiedzUsuń