piątek, 12 września 2014

Puk, puk? Kto tam? Moda! #2

Hejka.
Zanim przejdziemy do tematu posta chcę podziękować Suzan - byłej redaktorce bloga, że oddała mi tę serię, bo to ona ją stworzyła zanim odeszła. No dobra, więc dziś kontynuujemy tę serię. Suzan mówiła, że look'i będą w tej serii będą nietypowe, lecz ja zrobiłam taki bardziej "normalny" look. XD
Więc najpierw look na MSP :



Cena na obrazku. Look nieVIP aby każdy mógł kupić. :)
Paleta :


Kolor jasnego brązu - włosy.
Kolor biały - kolczyki, spódniczka, perły, WSZYSTKIE dodatki od bluzki.
Kolor czarny - buty, kotki na spódniczce, bluzka.



Teraz przetworzenie na nasz świat xd :



Myślę, że dobrze dobrałam rzeczy i fryzurę. XD
Moim zdaniem look jest ładny. ;))
W następnym tygodniu postaram się dodać kolejny post z tą serią. A jutro raczej też napiszę posta. (jak nie jutro to w niedzielę.) Tyle. Pa. :D





2 komentarze:

  1. Świetnie to odtworzyłaś w rl. Poza tym look na MSP bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny look na msp nam trochę podobny - VIOLETTA19799 :)

    OdpowiedzUsuń