sobota, 5 lipca 2014

Wywiad z TaNgEl.

Hej :)
Z tej strony vajlet. Dziś przeprowadzę wywiad z TaNgEl.
To może przybliżę nieco jej postać ?
Dobra, jej profil:



Gra od maja 2012 roku. Jej "Komedia z Bieberem" i artbook "NOWA ANIMKA" były w TOP.

Ja - VB
TaNgEl: T

VB: Skąd i w jakich okolicznościach założyłaś konto na MSP ?
T: No więc .. Moje pierwsze konto zostało założone w 2011 roku przez moją najkę ~ girlmakover.
Nie grałam na nim ponieważ według mnie była zbyt kiczowata nazwa, xD
(coś typu: SyrenkaBella ) więc uznałam, że założę nowe konto < maj 2012 ;3 >
VB: A skąd wzięła się nazwa TaNgEl ???
T: Przed MSP grałam w Howrse z nickiem : ZaPlĄtAnA, a TaNgEl to to samo słowo tylko po polsku ;) !
VB: Wymieniłabyś swoje ulubione MovieStars ?
T: Nie pamiętam, trochę takich było :P
VB: Co sądzisz o starym MSP ?
T: Nie wiele mogę o nim powiedzieć, gdyż można uznać, że nie jestem z tej "ery" xD.
Unikaty, stare animki, zero diamonds, level do 25,
stare zadania dla początkujących, były jednak troszkę lepsze :P.
VB: A czy wierzysz w istnienie hackerów ?
T: No jasne ;P. Pamiętam sporo sławnych MS, które zostały zhackowane xD.
VB: Dzięks za wywiad ;).
T: Nie ma za co xD.



1 komentarz:

  1. Taaaa ;D ! .. Usuń to borciuchu -,- ! Miałam dodać jeszcze niespodziankę :/

    OdpowiedzUsuń