niedziela, 20 lipca 2014

Ogarniam sprawy - czyli wszystko i nic

Siemka :).
Zaczynając pisanie tego posta jest godzina 20:32. 
Tak, późno, ale co zrobić, że teraz mnie ruszyło coś, bym napisała posta. Ah...
Dobra. Tytuł posta jest taki, że powiem "inny". (?) Mam strasznie dużo spraw na głowie.
Dlatego postanowiłam napisać ten post, żebym już tych spraw nie miała. xd
Zacznę od przedstawienia serii, które prowadzę. Jeżeli jakaś nie zostanie wymieniona, to znaczy, że już się nią nie zajmuje. Więc:

- HIT czy KIT (seria razem prowadzona z vajlet)
- MovieStars z internetu wyjęte
- Wywiady (seria prowadzona razem z vajlet)
- Hackerzy (seria prowadzona razem z Paulą)
- Kolory (seria prowadzona razem z Suzan i Paulą)
- Instrukcje
- Project Runway
- Co u ciebie - MSP? (nowa seria!)

Co do "Instrukcji" - za niedługo wstawię tą serie w pasek MENU.
"Project Runway", tak stara seria. I tylko 1 post był dotyczący niej, ale ja to wszystko nadrobię. Z pewnych źródeł wiem, że będzie nowa edycja, więc kiedy tylko się pojawi, ja zacznę pracować. W każdym odcinku będzie wygrany projekt, więc co tydzień będę wstawiała po jednym.

Teraz nowa seria, która ukaże się jutro. Na czym będzie ona polegać?
Co czwartek jest nowy konkurs. Ja go będę oceniać i być może robić do niego look'i.

 Lecimy dalej. Dziewczyny, które zgłosiły się do namalowania ich postaci na MSP, muszą poczekać. Niestety zaczęłam i prawie kończę dopiero jedną z Was, więc trochę to potrwa.

Kolejna sprawa, teraz w tym właśnie momencie, chociaż w innym, bo teraz piszę, ah, Sara, nie bebłocz. Teraz zrealizuję 2 zamówienia, na kolaż i logo. Nie przeciągając, kolaż dla kasiakulis123:


OPIS: Wszystko świadczy o tym, że jest on wakacyjny. Ostre kolory, pozy "modelki" i jej letnie ubranie. Dziewczyna swobodnie wszystko robi. Przede wszystkim bawi się na całego. SZAŁ-CIAŁ.

Okey. Teraz logo dla czarnapanna96:


Jednak w każdym poście, no może nie w każdym, lecz takiego typu, musi być czarna strona. Jest mi tak ogromnie przykro. Suzan, nie jesteś na żadnym wyjeździe, ani nie masz "napiętego grafiku". Przez całe 2 tygodnie napisałaś tylko 2 posty. TYLKO 2. Paulina, choć jest teraz na wyjeździe, napisała te 2 posty. Tak samo vajlet. To jest ostatnie ostrzeżenie. Naprawdę. Nie chodzi tylko o te 2 tygodnie, chodzi o ostatni miesiąc i dalej. Mało piszesz. W przyszłym tygodniu twoja ostatnia szansa.

Koniec. Więcej informacji nie mam, pa.











1 komentarz: