niedziela, 27 lipca 2014

P!zza - hacker

Hej! (znowu)
Zajmiemy się hacker'em o nazwie P!zza.
Ma śmieszną nazwę (chociaż nie za bardzo xD)
Mało o niej wiadomo. Postaram się trochę o niej opowiedzieć :)

JAK WYGLĄDA P!ZZA?
Ma wbitą strzałę w głowę, siatkę na twarzy oraz krwawe dodatki. Często jest w trampkach, (czarnych) długich, zielonych spodniach i ma podobno białą bluzkę z czymś tam.


JAK HACKUJE?
Podobno hackuje dla zabawy. Swoje ofiary zaprasza do najlepszych przyjaciół.


P!IZZA - SKĄD TEN NICK?
Nikt tego nie wie, również ja nie mam pojęcia o tym nicku.


Teraz zdjęcie hackera (JA NIE ROBIŁAM ZDJĘCIA)


W dymku ma napisane "Beware" co znaczy - "strzec się"


To tyle mam wielką nadzieję, że chociaż trochę się dowiedzieliście o tym hackerze.
Przyznam się, że dostałam trudne zadanie aby napisać o tym hackerze, ale chyba mi się udało ;)
Paa <3








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz