wtorek, 8 lipca 2014

HIT czy KIT #3

Witajcie ponownie !

Z tej strony valetboregard. Dziś znów HIT czy KIT. Niedługo pojawi się seria (Nie)grzeczne gwiazdy,
ale zbieram na komplet Miley Cyrus. Dzisiaj akurat zajmiemy się filmikami na YouTube.
(skrót YT dla niewiedzących :D )

Ogółem pierwsza strona w TOP:


Dobra, miejsce pierwsze:


Nazwa: Moviestarplanet - Za Twój Uśmiech - By Mycha231 
(ona była, o ile pamiętam w HIT czy KIT #2. Oceniałam jej pokój )
Ilość Love It: 44624
Ilość wyświetleń: 163922
Moje zdanie: Jest bardzo dużo teledysków tego typu, więc to już się robi troszkę nużące.
Autorka bardzo się do tego przyłożyła.
HIT czy KIT?: HIT

I KADR...

Ta piosenka, jak 90% innych piosenek na świecie jest o miłości.
Dziwne że w tym nie występuje chłopak i dziewczyna tylko dziewczyna z dziewczyną...
Co za świat... O_O.


2. Miejsce:

Nazwa: Num num num
Ilość wyświetleń: 105166
Ilość Love It: 33663
Moje zdanie: Jakież to słodkie <3. Ogółem mówiąc  Num Num Num! W klipie są słitaśne
(jakie słownictwo) zwierzaczki które jedzą, aż im się zadki trzęsą XDD.
HIT czy KIT: Na 100% HICIOR

I KADR...

Ja mam takiego samego ! Zwie się Severus :).


3. Miejsce:

Nazwa: Ewa Farna - Monster High
Ilość wyświetleń: 152929
Ilość Love It: 29824
Moje zdanie: Za bardzo nie przepadam za tymi potwornymi lalkami.
Za to Ewę Farnę uwielbiam. Chociaż w tym teledysku jest troszkę potrzepana xD.
HIT czy KIT?: KIT, sorry Ewka :(.

I KADR...

Oczy <3


4. Miejsce:

Nazwa: Violetta: Video Musical Hoy somos mas (Nueva Temporada)

Ilość wyświetleń: 142430
Ilość Love It: 28418
Moje zdanie: Ugh, Violetta :/.Sorrki, nie lubię jej. Ma taki dziwny akcent. Serio nie chcę urazić jej fanek.
HIT czy KIT?: Przepraszam, KIT

I KADR...

Jaki okrzyk O_O.


5. Miejsce:

Nazwa: Król Julian śpiewa [#2] ft. Long&Junior - Tańcz Tańcz Tańcz !
Ilość wyświetleń: 80726
Ilość Love It: 24877
Moje zdanie: Głos niby podobny do Juliana :). Ale czy na serio po wsłuchaniu ? Nie.
HIT czy KIT?: ''czy'', czyli pomiędzy.

I KADR...




Dobra, lovka dam potem :).

6. Miejsce:
UWAGA !
Podczas robienia posta ostatnie miejsce na pierwszej liście w TOP zmieniło się. To:



Nazwa: CZADOMAN Ruda tańczy jak szalona by czerwonywampirek11
Ilość wyświetleń: 78910
Ilość Love It: 21363
Moje zdanie: Co tu powiedzieć ? Ruda tańczy, w kółko to samo, co tu oceniać.
HIT czy KIT?: KIT :(

I KADR...

Szczerze, podoba mi się kolor rudy. Może zrobię sobie pasemka w tym kolorze :).


To tyle oceniania. W TOP miejsca ułożone były pod względem Love It. Pamiętajcie, to się cały czas zmienia. Następną część zostawiam Sarze, bo jak wszystko wyczerpię, nie będzie miała co opisywać :).
W sobotę jadę do Ustki, ale biorę laptopa i w drodze będę mieć 10 godzin na posta xD.

3majcie się,



1 komentarz: