środa, 16 lipca 2014

PaniSen - nowa dziwna użytkowniczka

Heej.
Dzisiaj w zasadzie nie miało być posta, ale post Karola<33!<3 na forum bardzo mnie zdziwił.
Na MSP pojawiła się bardzo dziwna użytkowniczka - PaniSen.
Profil:

Zaznaczyłam czerwonymi ramkami ten błąd. (?) Raz ma 5 poziom, a raz 4.
Troszkę mnie to dziwi. Jednak może być to tylko błąd.
Dalej pisząc - w CTR, zaprasza na swoje 2 filmy.

1 film:

Film nosi nazwę: "Moja historia ..." . Dziewczyna podziela się informacją, że ma na imię Angelika. Rok temu dowiedziała się, że ma raka i jej rodzice wyrzucili ją z domu. 
Nie chcieli mieć chorego dziecka. Po tym wydarzeniu, jej ciocia zaopiekowała się nią.


2 film:

Ten film nosi nazwę "Wiedziałam ...". Użytkowniczka jest smutna, że MY jej nie wierzymy.
Pisze, że jesteśmy bez duszni. Chciała tutaj znaleźć spokój i przyjaciół.


Zasłoniłam nick, bo nie wiem czy ta osoba chce być "ujawniona".
Patrząc na te 2 wpisy na księdze gości, osoba jest w tej sytuacji pół na pół.


Co do mnie - nie wierzę, żeby rodzice od tak wyrzucili ją z domu.
Oddali by ją do domu dzieci niepełnosprawnych lub po prostu domu dziecka.
Poza tym, porządny, mądry człowiek nie udziela takich informacji w internecie. Bez sens.


Plus - w internecie znaleźć spokój? Przecież tu wszyscy wszystko mogą. I do tego przyjaciół.
NIE! Internet nie jest od tego. Owszem, można zaleźć kolegów, znajomych, ale przyjaciół?


Więcej nie mam do powiedzenia. Może jeszcze kiedyś zrobię posta o lupown.



EDIT:
PaniSen się usunęła! Przypuszczam, że nie zniosła fali hejtów ;/ .












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz