piątek, 25 lipca 2014

HIT czy KIT #5 + Dziękuję.

Cześć !!!

Cały czas jestem nad morzem, więc cały czas mam ślimaczy (żółwi czy jakiś tam XD) Internet, ale HIT czy KIT będzie, postanowiłam. Nawet nie wiedziałam, że mogę być taka wytrwała :O.
Pogoda jest okropna, za oknem leje, no to co mam robić ? (Już wróciłam, nie chce mi się poprawiać :P)
Przejdźmy do posta. Dzisiejszym tematem są:


ANIMACJE.

Animacje, tzw. Animki wykorzystywane są w filmach, ArtBook'ach, przy statusie i nie tylko.
Istnieją kategorie:

- Zwierzęta & Pupile,
- Impreza & Moda,
- Sport,
- Dzikie & Zwariowane,
- Miłość & Emocje,
- Podstawowe,
- Aktorstwo & Taniec,
- Pozy,
- Zabawa & Czad,
- Walka.

TOP będę pokazywać poprzez sklep, a nie przez HighScores, jak zawsze ;P.

Tak to się prezentuje:

     (Ten look to "My head is ana anima"l. Można go kupić u mnie)




Jest tu 7 miejsc. Będę brać pod uwagę cenę i przydatność.


MIEJSCE PIERWSZE:



Nazwa: "Posiadasz to" xD. Nie, "Show Love"
Tłumacz. polskie: Szoł miłosne (?)
Cena: 200 sc
Dla VIP: Nie.
Co przedstawia: MS namawia do miłości xD.
Kategoria: Miłość & Emocje
Moja ocena: Ta animka pojawiła się przy konkursie Safer Internet Day. Pamiętam jak na czacie prawie wszyscy ją mieli ze względu na tak niską cenę XDD. Plus za cenę, ale ta animka jest niezbyt przydatna. Może do statusu ?
HIT czy KIT?: Trudno określić, ale pomiędzy.

MIEJSCE DRUGIE:



Nazwa: Water Chillin'
Tłumacz. polskie: Chłodna woda itp.
Cena: 4 diamenty.
Dla VIP: Za diamenty. (Diamonds)
Co przedstawia: MS leży na ciastku i pije mleko z kokosa XDD.
Kategoria: Zabawa i czad.
Moja ocena: Animacja dobra do filmów z wodą, relaksem...itp. Chociaż 4 diamenty to taka średnia cena.
HIT czy KIT: "czy", znów pomiędzy.

MIEJSCE TRZECIE:




Nazwa: Take Off Picture
Tłumacz. polskie: Robienie Obrazka ? (dla mnie to po prostu Selfie XD)
Cena: 2 diamenty
Dla VIP: Za diamenty
Co przedstawia: MS robi sobie #SELFIE z rąsi xD. To wszystko ;P.
Kategoria: Pozy
Moja ocena: Podoba mi się ta animka, sama często robię sobie taką słitfocię <3.
Ale nie będę zasypywać tego bloga takimi słowami XD.
HIT czy KIT: HIT, bo czego nie zrobi się dla SELFIE :O. (Na koniec piosenka O_O)

MIEJSCE CZWARTE:




Nazwa: Cheerleader
Tłumacz. polskie: Czilliderka (czy co to jak się pisze ;P)
Cena: 2 Diamenty (znowu xd)
Dla VIP: Za diamenty
Co przedstawia: MS wykonuje układ taneczny z pomponami (jakie ujęcie O_O)
Kategoria: Sport.
Moja ocena: Super animka, jak będę mieć vipa, na pewno ją kupię.
HIT czy KIT: HIT, to na pewno ;)

MIEJSCE PIĄTE:



Nazwa: Pringle Posing
Tłumacz. polskie: Google Translate nie może znaleźć tłumaczenia.
Moja głowa mówi, że chyba pączkowa poza, czy coś takiego XD.
Cena: 550 SC
Dla VIP: Nie.
Co przedstawia: MS w roli baletnicy wykonuje taniec w oponce ;).
Kategoria: Pozy
Moja ocena: Animka idealna do opisu reklamującego nowy film lub artbook, lub filmu o małych dzieciach.
HIT czy KIT: HIT

MIEJSCE SZÓSTE:



Nazwa: Holding hands.
Tłumacz. polskie: Pomocna dłoń.
Cena: 500 SC.
Dla VIP: Nie.
Co przedstawia: MS podaje rękę drugiej osobie.
Kategoria:  Miłość i Emocje
Moja ocena: Animacja świetna. Jak się szuka dziewczyny/chłopaka to warto ją dodać do statusu.
W filmie też się przyda, szczególnie przy zakochanych :).
HIT czy KIT: Hicior, tak :)


MIEJSCE SIÓDME:


Nazwa: "Lovely Proposal".
Tłumacz. polskie: Propozycja miłosna (?)
Cena: 450 SC
Dla VIP: Nie.
Co przedstawia: MS podaje pierścionek zaręczynowy (chyba diament O_O) i z niego wylatują gołębie.
Kategoria: Miłość & Emocje.
Moja ocena: Animka średnia. Jest to napewno niejedna animacja z oświadczynami.
Nietypowa animka dla dziewczyn. OK dla chłopaka.
HIT czy KIT: KIT ;(.

Więc dzisiejszym HITEM zostaje... Cheerleader, a KITEM Lovely Proposal.



O co biega z tym dziękuję i za co ?

A WIĘC DZIĘKI ZA 14 LVL. ;)

I oto poszło :). Screen:


Jeszcze raz dzięki :).
I ten teledysk:




3majcie się,








2 komentarze: