czwartek, 17 lipca 2014

Spódnica rozkloszowana.

Cześć.
Już to mówiłam, ale powiem jeszcze raz.
Jutro w nocy jadę nad morze i nie będzie mnie około tydzień.
A teraz przejdźmy do dzisiejszego tematu.
No, więc dzisiaj zajmiemy się spódnicami rozkloszowanymi.
Zupełnie nie wiem od czego ta nazwa pochodzi xd. Może od... kloszu? :D
Spódnice te są szyte z różnych materiałów, ale najczęściej z materiału "śliskiego" albo rzadziej bawełny oraz z innych. Są zasuwane. Suwak jest z tyłu. Kolory tej części odzieży są różne, a takie spódnice też mogą być we wzorki, np: kropki. Można je kupić praktycznie wszędzie, a ich cena to ok. 20-75 zł.
Dobra, zdjęcia tej spódnicy :



























Znalazłam też takie spódnice na MSP.
Oto one :









Nie zmieniałam koloru.
Oczywiście na MSP jest duuuużo więcej takich spódnic. ;) To tyle.
A jeszcze jedno! Jak przyjadę z nad morza mam plany wstawić posta o jakimś hackerze.
I teraz już koniec. xd
Do zobaczenia. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz