środa, 2 lipca 2014

Kombinezony i ogrodniczki

Hej, cześć, siemka i inne powitania :).
Kolejny post na temat mody. Temat mówi sam za siebie.
Tylko co to są ogrodniczki i kombinezony?
Z pewnością każdy wie, ale czasem ludzie mylą pojęcia, wiec chciałam zrobić ten post.

Ogrodniczki - są to spodnie lub szorty na SZELKACH.
Najczęściej można je spotkać wykonane z jeans'u.

Cena: 
Allegro.pl - 69.90 zł
Zalando.pl - 269.90 zł - o matko!

Zdjęcie:
Kombinezon - jest to bluzka połączona ze spodniami lub szortami.
Wykonany z przeróżnych tkanin. Od cienkich do grubych. Od jasnych do ciemnych.
Od wzorzystych do matowych kolorów/wzorów (xd).

Cena: 
Allegro.pl - 38.99 zł
Zalando.pl - 469 zł  (najtańszy jaki spotkałam)

Zdjęcie:


(na zdjęciach nie jestem ja, nie jestem taka ładna xd)

Koniec posta modowego. (jak to śmiesznie brzmi, jak to wymawiam xd)
Mam nadzieję, że post choć troszkę Was zaciekawił.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz