niedziela, 13 lipca 2014

HIT czy KIT #4 + parę spraw.

Hej.
Najpierw może zacznę od tych "paru spraw".
1. Wczoraj wbiłam 21 lvl. Najbardziej dziękuję kari97 i Diablica Roksi. 
To one najbardziej pomogły. 2 sprawa to:


Co Was opętało?! Tyle zaproszeń, dla mnie ?! Przecież ja nawet sławna nie jestem ;-;.
Tak naprawdę jak weszłam na MSP było 29, ale wiecie, niektórych nie przyjmuję.
W całym dniu dostałam ponad 40 zaproszeń! Co to za rzeczy ;o

Po 3: zaczęłam pracę nad nowym teledyskiem, myślę, że w wakacje go jeszcze opublikuję.
Po 4: 26 lipca wyjeżdżam na obóz i nie będzie mnie do 7 sierpnia :)
(ten sam obóz co rok temu ;d) + chciałabym poinformować dziewczyny, że muszą pisać przynajmniej 2 posty tygodniowo, chyba, że są na wyjeździe, więc są od tego obowiązku zwolnione. Po 5: Dziewczyny, które zgłosiły się do narysowania ich postaci, muszą poczekać. Narysuję Was wszystkie od razu, więc to zajmie do 20-21 lipca. + proszę zrobić look, jaką mam Was narysować.


To tyle. Teraz przechodzimy do posta. W tej części oceniam projekty z Design Studio.

Projekt 1:
Nazwa: "Kocham sowy"
Projektant: paulasisi12
Love It: 17.851
Moje zdanie: Zwykły projekt. Widziałam mnóstwo takich. Co do nazwy - "Kocham sowy", to żenada. I co z tego, że kochasz sowy? Lepsza nazwa była już by po angielsku "I love owl".
Zero oryginalności/pomysłowości.  6/10 - za estetykę i dobrze dobrany fason bluzki

Projekt 2:
Nazwa: "em"
Projektant: frank11231
Love It: 14.293
Moje zdanie: Też pospolity, chociaż o ten 1 pkt. lepszy. Co do nazwy: mała litera i z tego co zauważyłam projektantka myślała, że "EM" to jeden wyraz, ale ta czaszka to "O" i wychodzi wyraz "EMO". Trudno mi powiedzieć co o tym myślę. Za tą nazwę obniżę punkty - 7/10

Projekt 3:

Nazwa: "shh...."

Projektant: SaszanDawid2
Love It: 11.383
Moje zdanie: Wyrażę się tak: TANDETA. Widziałam takich miliony projektów i nie wiem jakim cudem on tu się znalazł. Z tych wszystkich najmniej oryginalności. Jeszcze ta nazwa. Taka na odczep się, żeby była. Jednak muszę przyznać, że wybrany dobry fason bluzki. 5/10

Więc HIT'em jest "em", a KIT'em "shh....".




Tym projektem kończę dzisiejszy post. Nie, nie kończę, jeszcze logo! Właśnie. 
Logo dla sylwi7896787y8:



Teraz kończę, paa <3











3 komentarze:

  1. Pierwszy raz ktoś mi podziękował na blogu :o
    Nie ma za co :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja miałam 35 zaproszeń co się chwalisz?!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś okropna jak można tak obrażać ludzi którzy nic ci nie zrobili?! Jesteś bardzo niemiła i chętnie cię zablokuję na MSP.
    Nie pozdrawiam, Caroline Lolly

    OdpowiedzUsuń