poniedziałek, 7 lipca 2014

Blog... MODERATORA (?!)

Hej.
Wczoraj wróciłam z wyjazdu. Zmieniłam również MENU. Dodałam serię o kolorach,
polecane blogi oraz kontakt na ASK.FM. Możecie tam zadawać pytania.
(po co to piszę, przecież ten portal od tego jest ;-;)
Pracuję jeszcze nad logiem bloga i "reklamą" kolaży.
Reklamę robię, ponieważ chcę, żebyście wiedzieli o tych zamówieniach.

Wracając do tematu posta. Z bloga patricia45-msp.blogspot.com 
dowiedziałam się o tym, że moderator ma bloga. LINK.

Usunęła pierwsze wpisy. Ciekawe dlaczego. Jest ona pierwszym moderatorem mającym bloga. Pisze bardzo otwarcie do innych użytkowników, co mnie też dziwi, bo nie zachowuje procedur. Dużo osób nie wierzy, że jest moderatorką, ale wstawiła screen dla udowodnienia:


Pisała, że tylko ona widzi tą plakietkę, a teraz się jej pozbyła, bo chce grać jak normalny użytkownik. Przecież można użyć paint'a i kopiuj/wklej i sami mamy plakietkę, więc... pomyślcie. Podzieliła się również wiadomością, że nie doładowuje SC ani DIAMONDS. Tak samo jest z VIP'em. Krótko po opublikowanych innych postach (o hackerach (że ich podobno nie ma) i wyjeżdża do Jamajki na 2 dni) pojawił się wpis, o zablokowaniu konta i ogólnie komputera, przez MSP, bo naruszyła regulamin. Nasuwa się pytanie:
Dlaczego jej współpracownicy zablokowali jej konto? Gdyż zwykli użytkownicy MSP ją zgłaszali, bo oszukuje, a dlatego jest zablokowana, ponieważ jest zwykłym graczem, jak wcześniej napisała. I koniec historii. Osobiście nie wierzę, że była moderatorem.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz