środa, 9 lipca 2014

Wywiad z sylwia7896787y89

Heej ;)
Temat mówi sam za siebie. Wywiad, którego tak dawno nie robiłam, jeeejciu. ♥
Nie wiem, dlaczego teraz. Może dlatego, że mamy kolejną serię postów razem z Julką. XD
Zanim jednak przejdziemy do głównego wątku posta, to chciałabym pokazać Wam mój grafik:

CZWARTEK - post
PIĄTEK - HIT czy KIT #4
SOBOTA - brak posta
NIEDZIELA - post (nowa seria ^^)
PONIEDZIAŁEK - brak
WTOREK - post
ŚRODA - NIE WIEM

Koniec ogłoszeń. Mam nadzieję, że jest odpowiedni. Przecież są jeszcze 3 inne redaktorki,
więc te dni gdzie nie piszę, będą uzupełniane. (taką przynajmniej mam nadzieję)
Najbardziej proszę, żeby większa aktywność była ze strony Suzan ;)
Na razie jest SPK. choć wolałabym, żeby było jednak więcej postów.

Dobra nie będę Was zanudzać. Przecież ten post będzie w MENU, więc lepiej Was nie zanudzać. Grr, Sara znowu ględzisz. Dzisiejszy wywiad będzie przeprowadzony z sylwia786787y8

PROFIL:

Jak widzicie, użytkowniczka ma wszystkie możliwe rangi na MSP. VIP, JUDGE i CELEB
Więcej na temat tej osoby dowiecie się czytając ten wywiad:

Ja: Zaczniemy od podstawowego pytania. Czy mogę przeprowadzić z tobą wywiad?
Sylwia: Tak.

J: Skąd dowiedziałaś się o MSP?
S: Moja koleżanka koteczeq1415 powiedziała mi o tej grze.

J: Jak długo grasz na MSP ?
S: Dwa lata i dziewięć miesięcy.

J: Fajnie ;> Dosyć długo. Tak w ogóle, skąd wzięłaś pomysł na tak długi nick, 
tyle cyfr, a pomiędzy nimi litera?
S: Na początku chciałam sylwia78, ale było zajęte, więc się wkurzyłam i wcisnęłam 
w klawiaturę jakieś cyfry i jedną literkę i tak jakoś wyszło :D

J: HAHA XD. A twoje największe osiągnięcie na MSP?
S: Film, który ma 430 ileś wyświetleń i 774 przyjaciół, 26 zwierzaków i więcej nie pamiętam.

J: WOW. Mam jeszcze jedno pytanie związane z MSP. I przejdziemy do innego zestawu pytań. 
Jaki masz styl? Jak się ubierasz?
S: Teraz ubieram się tak bardziej mrocznie, na czarno, ale też na biało.

J: Czyli klasyka?
S: Można tak powiedzieć.

J: Dobra. Teraz takie życiowe pytania:
Czym chciałabyś być, jakbyś miała być zwierzęciem? I dlaczego?
S: Tygrysem. Ponieważ, nie tylko, że są piękne, ale też ponieważ są sprytne, silne, szybkie i mądre.
Nie wiem co jeszcze dopowiedzieć, po prostu są fantastyczne.

J: Ciekawa odpowiedź. Jakie jest twoje hobby?
S: Taniec, śpiew, jazda konno i ratowanie zwierząt.

J: Jesteś wolontariuszką?
S: Tak.

J: O właśnie! Zapomniałam o jednym pytaniu dotyczącym MSP. 
Co byś w nim zmieniła, a może pozostawiła bez zmian?
S: Zmieniłabym w nim to, żeby przywrócono unikaty, VIP był tańszy i były tańsze, ładniejsze ciuchy.
I wiele, wiele więcej.

J: Dzięki za wywiad.

S: Ja też dziękuję ;)


GALERIA ZDJĘĆ UŻYTKOWNICZKI:







1 komentarz: