piątek, 11 lipca 2014

Nowa seria - MovieStars z internetu wyjęte + LOGO dla lejdi130

Cześć.
Tak, wiem, dzisiaj miała być seria HIT czy KIT #4, ale mam okazję zrobić inną.
Mianowicie - "MovieStar z internetu wyjęte #1". O co w niej chodzi?
Maluje MovieStar. Zwyczajnie maluję. Nie mam wielkiego talentu plastycznego, ale nudzi mi się. Teraz mam okazję zeskanować i zamiast robić temu rysunkowi zdjęcie, będziecie mieli skan. Dzisiaj narysowałam Ananase132:



Nie wyszło najgorzej ;d. Ręce i spodnie. To wyszło okropnie (moim zdaniem). 
Najbardziej podobają mi się nogi i bluzka <3
Jeśli ktoś chce być narysowany - pisać na moją pocztę (sara96)
Kto pierwszy ten lepszy. Będę spisywać na kartce kolejkę ;).




+ Mam jeszcze zamówienie od lejdi130 na LOGO.
Jest ona początkującą blogerką, więc prosiła mnie o podpis pod koniec postów.
Bardzo ładnie mi wyszedł, jak na pierwsze logo. (na zamówienie xd)
Wygląda lepiej niż moje :3 Dobra, nie będę tak sobie słodzić.


Trup sary96 stał się człowiekiem i pisze - cześć! ;)













1 komentarz:

  1. Mi też zrobisz logo?

    Konto - mlmm2
    Blog - http://jestemmna.blogspot.com

    PS. Nie spamuję!!!

    Mogę być redaktorką? Właśnie szuqam jakiegoś fajnego bloga do pisania :)

    OdpowiedzUsuń