czwartek, 17 lipca 2014

Wywiad z pink gyrls.

Hejoo !
Dziś kolejny odcinek (?) serii wywiadowej. Wikipedia podaje:

Wywiad – rozmowa pomiędzy dwiema osobami, lub prowadzącym i grupą osób, podczas której osoba przeprowadzająca wywiad zadaje pytania w celu uzyskania pewnych informacji, dotyczących na przykład jakiegoś ważnego wydarzenia.

Nie wiem, dlaczego dopiero teraz wyjaśniłam to pojęcie. 
(sorry, Wiki XD)  Przecież wszyscy to wiedzą :).

Zajmiemy się wywiadem z pink gyrls.

Kto to jest ?

Pink Gyrls to MS grająca od stycznia 2013r. Ma 17 lvl.


Przejdźmy do wywiadu. 

Ja - VB
Pink gyrls - PG

VB: Co zainspirowało Cię do stworzenia postaci ?

PG: Moja koleżanka przekonała mnie. I specjalnie dla niej założyłam konto.
VB: A skąd pomysł na nick ?
PG: Miało być pink girl, ale źle napisałam i wyszło mi pink gyrls.
VB: W twojej nazwie występuje pink - różowy. Czy lubisz ten kolor ?
PG: Kiedyś tak... Ale teraz wiolę fioletowy ^^.
VB: To tak jak ja xD. Chociaż wolę zielony... A czy na MSP ubierasz się w ten kolor ?
PG: W Różowy ? Nie. Lubię mieszać kolory i style...
To zależy też od kompletu. Nie mam za dużo ciuchów w tym kolorze.

VB: A czy masz jakiś ulubiony styl ?
PG: Nie mam, jak mówiłam lubię je mieszać ;)
VB: Powiedz szczerze - Czy oszczędzasz pieniądze czy raczej je wydajesz ? (na MSP oczywiście :P )
PG: Zależy, jak coś mi się spodoba to dodaję do listy życzeń i się pytam czy ktoś kupi,
a jak nie to sama kupuję... Jeśli chodzi o animki, to jak widzę fajną to kupuję xD.
Oczywiście nie jestem chamem, tylko może jest ktoś na MSP, kto kupi... ;).

VB: A co ty najczęściej kupujesz ?
PG: Animacje i ciuchy...
VB: A zmieniając temat: Co Ci się nie podoba na MSP ?
PG: Ciuchy, animacje i wiele innych...;)
VB: A czy chciałabyś kogoś pozdrowić ?
PG: Tak, polcia18, Lay Lexy i Kociczka 009.
VB: Dzięki za wywiad ;P.
PG: Nie ma za co ;)

3majcie się,




Nowe logo zrobione z poradnika Sary :P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz