środa, 2 lipca 2014

Looki z Harrego Pottera #2, + Posłuchajcie :) + Z ostatniej chwili !

Hejunia !

Dziś druga część serii looków z HP. Dzisiejszy look jest prezentowany z domu Ravenclaw.
Prezentacja:



Fajny <3. Paczcie na cień :O. Look, tak jak poprzedni można swobodnie kupić u mnie,
pod nazwą Ravenclav. (poprzedni Slytherin)

Inne wersje kolorystyczne:

Slytherin:



Tym razem nie zakupiłam Slytherinu. Stwierdziłam, że w niebieskim to ładniej się prezentuje. 

Paleta kolorów:



KOLORY OBRAMÓWEK:

Biały: Bandamka i sukienka
Niebieski: Włosy
Żółty: Dodatki na bandamce i na sukience.

Gryffindor:




Ślicznie. Takie czerwono-słodkie połączenie. Nic tylko zjeść. 


Z OSTATNIEJ CHWILI (!!!!!!!!!!!)

Pisząc tego posta wyskoczyło mi, (na MSP) że jest dostępna nowa wersja. 
Wylogowało mnie, a jak się zalogowałam, MS piszą, że kratki usunięte! 
MS zaczęły robić imprezy z tej okazji :). Ja też na taką trafiłam (u SheSweets). Screen:


                                                                   (Grubo było XDDD.)

Screen tylko jeden, bo vajlet była zajęta imprezą, a nie będzie screeny robić xD.


To może wrócimy już do posta ?
Na czym ja skończyłam... A tak, na palecie do Gryffindoru:





Z obramówkami dacie sobie radę, co nie ? 
Mi szczerze się podoba ten żółty :). Chyba częściej go będę używać w look'ach.

Ostatni Hufflepuff:



Tak to moim zdaniem wygląda, jakby wpadła w słomę. Jej wina, nie moja :D. I znów ten żółty <3.

Nic mi nie zostało, jak PALETA:



Tylko 2 kolory... Hm...


Po poście dodawany będzie praktycznie zawsze takie "+". 
Będzie zawierał takie dziwne, śmieszne rzeczy takie jak np. filmiki, obrazki. 
A teraz to "+":


Posłuchajcie 0.29 XDD.

3majcie siem,



                                                  

3 komentarze: