piątek, 11 lipca 2014

Porady Vajlet #1 + Wyjazd + Komu kibicujesz ?

Joł!
Tak, tu vajlet. Postanowiłam zrobić nową serię, tzn. "Porady". Na czym ona będzie polegać?
Zrobiłam artbook, że MS piszą swoje problemy, (jak się ubrać?, nie układa się nam)
a ja będę na nie odpowiadać na tym blogu. Gotowi ? START.

Ten problem do opisania dała mi TaNgEl. (Tak, ta TaNgEl, robiłam z nią wywiad. )



TEMAT:

MIŁOŚĆ INTERNETOWA.

Moja odpowiedź:

Większość dzisiejszych MS ma drugą połówkę.
Aby to lepiej opisać będę dawać plusy i minusy tej sprawy:

Minusy:
 - Nie można naprawdę kochać jakiejś postaci na ekranie kompa ;/.
Chyba że jesteście zakochani w sobie w realu <3.
- Mnie ( orry :P) szczerze denerwuje coś takiego: ♥ Kubushiu, koffam cie XD". To bez sensu !
- Czasem (nie zawsze !) miłość jest na pokaz.
To dlaczego MS która ma 27 lvl nie chce być z chłopakiem, który ma np. lvl 14 ?
- Moim (!) zdaniem modzi (nasi kochani :P) powinni usunąć opcję chodzenia dziewczyny z dziewczyną
(chociaż nieraz może być z tego niezła bekaa xd )

Plusy:
- Wzajemna pomoc.
- Lepsze nastroje.
- Dalej nie mogę nic powiedzieć ;/.



Tak, więcej jest minusów. Nic nie da się na to zrobić. Po prostu.
Nie da się powiedzieć do każdej MS, która ma chłopaka/dziewczynę,  żeby natychmiast z nim/nią zerwał/zerwała ! To na tyle.





Jak wiecie trwa mundial. U mnie czuć ten klimat. A Wy komu kibicujecie ?
ARGENTYNIE czy NIEMCOM ?
Ja szczerze Niemcom. Tam gra 2 Polaków ( Patriota ;))
Nawet MSP ma na to coś do powiedzenia:


Nie dało się zniknąć tych kropek ;/. Brazuca <3.

I jeszcze jedno info:

JUTRO JADĘ NAD MORZE. MOŻE SIĘ TAK ZDARZYĆ, ŻE NIE BĘDZIE POSTA PRZEZ 10 DNI. ALE BIORĘ LAPTOPA. MOŻE TAM NIE BYĆ WI-FI :(.


3majcie się,





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz