niedziela, 29 czerwca 2014

Wywiad ze ScreamoBoy

Hi :3
Dziś, jak obiecałam opublikuję wywiad ze ScreamoBoy.

KTO TO JEST ?
ScreamoBoy to dziewczyna, która gra na koncie chłopięcym. Dowód:


Jego/Jej biografia.
To 17- letnia Roksana.
Trochę mnie to zdziwiło :O.









Ja - vb
On - sb

vb: Hej, czy mogę przeprowadzić z Tobą wywiad ?
sb: Spoczko ;3
vb: Kiedy zaczęłaś swą przygodę z MSP ?
sb: W 2012 roku, nie podobała mi się grafika więc nie grałam, potem w maju 2013 roku wróciłam i zaczęłam grać, ale już na nowym koncie, ScreamoBoy.
vb: Ok. Gdybyś miała coś tu zmienić, to co ?
sb: Na pewno usunęłabym te # oraz ciszę nocną.
Dodałabym jeszcze więcej ubrań i włosów chłopakom :D.
vb: Tak, praktycznie zazwyczaj jest tylko jedna strona ;/.
Skąd płyną inspiracje na Twoje art'y i filmy ?
sb: Hm... Z głowy. Czasami dostaję nagłego przypływu weny twórczej i albo piszę i rysuję :).
vb: Czy z życia codziennego ?
sb: Tak, często obsewuję ludzi w szkole czy w autobusie.
vb: Jeśli jesteśmy przy szkole: czy masz dużo przyjaciół i znajomych ?
sb: Tak, mam wielu przyjaciół i znajomych. Lubię zawierać nowe znajomości.
vb: A czy grają w MSP ?
sb: Hm... Raczej nie, ale Olcia gra.
vb: Dzięki za przeprowadzony wywiad. Miło mi się z Tobą rozmawiało :).
sb: Nie ma za co XDD.

Profil ScreamoBoy:


Dzięki za przeczytanie :). Jutro nie będzie posta, bo idę na urodziny do kolegi. Co mu kupić, ja nie wiem. Interesuje się Realem Madryt i piłką nożną.
Tylko nie kupuję żelów, dezodorantów itp. ani piłek, bo ma ich z tysiąc.
Piszcie w komentarzach.
3majcie się,


1 komentarz:

  1. O matko, jak co to już nie aktualne, gra tam nowy właściciel. Krystian.

    OdpowiedzUsuń