czwartek, 26 czerwca 2014

Nowy pomysł na serię, czyli looki z Harrego Pottera #1.

No, hej :)
Jak już wiecie jestem wielkim Potterheads. (fani Harrego Pottera <3 ).
Ubrania z tego filmu można znaleźć także na MSP.
Dziś zaprezentuję look Hermiony w czterech kolorach domów w Hogwarcie:

- Slytherin - Zielony
- Gryffindor - Czerwono-złoty
- Ravenclav - Niebiesko-biały
- Hufflepuff - Żółto-czarny.

Ok, a teraz prezentacja look'u:

Ojej, ale te cienie :/ Ogółem look prezentuje się ładnie i ciekawie, bez zbędnych dodatków.
Do złudzenia przypomina Hermionę :). Teraz skład look'u i cena:


 Zamknęła oczy *_*. 2300 to średnia cena za look, ale kiedy zmienimy te spodenki za 350 sc,
na te z DS za 50 sc, wyjdzie taniej. Większość MovieStar posiada także te "Spiderleg Lashes",
czyli rzęsy i te cienie za 450 sc. Cena ? - o 750 sc mniej !
Więc rachunek całkowity:
2300-350+50-450-300 (dla tych, którzy posiadają rzęsy i cienie- piegi)...
...
...
...
1250 sc ! :) ( A ja mam czwórę z matmy... ;/)

Inne wersje kolorystyczne ( domy :) 


Gryffindor:



Look bardzo kolorowy. Ciekawe połączenie żółci ( złota ! ) z czerwienią. Paleta kolorów:


KOLORY OBRAMÓWEK:
Czerwony: Rajstopy, paski na krawacie,
Kremowy: Włosy,
Zielony: Spodenki, krawat, buty, pół znaczka na krawacie.



Ravenclav:



Bardziej mi chyba wyszło od Gryffindoru. Look jest  niebieski, tylko koszula  i rajstopy są białe. A teraz paleta kolorów:



KOLORY OBRAMÓWEK:
Szary: Włosy
Czerwony: Spodenki, buty i krawat
Fioletowy: Część znaczka i paski na krawacie.


Hufflepuff:




Żółto-czarna wersja looku. Podoba mi się, ale jestem czystej krwi Ślizgonką :). Ogółem ładna. 

Paleta kolorów:




KOLORY OBRAMÓWEK:
Czarny: Buty, krawat, pół znaczka na krawacie
Zielony: Włosy
Różowy: Spodenki (bez zmian) i drugie pół znaczka





To na tyle. Czekajcie na następne posty i części. Jutro chyba będzie wywiad. Przepraszam, że post jest dzisiaj, miał być we wtorek, ale starałam się bardzo :) Uwaga ! Screeny wykonane są z mojego pomocniczego konta. Look można kupić u mnie (vajletboregard dla przypomnienia xD) pod nazwą SLYTHERIN, dlatego nie podałam jego pełnego składu.
3majcie się :*



PS: LOGO *w*

6 komentarzy:

  1. Gdzieś już widziałam taki post, prawie, że identyczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi, kochany Anonimie. Pisanie posta to nie tak źe 5 minut i już. Wiesz jak ja się namęczyłam nad screenami ?! ( mam nowego laptopa ). Jak jesteś taki mądry to podaj mi link do tego posta albo sam taki napisz.
      vajletboregard

      Usuń
    2. Vajlet, nie przejmuj się nimi. Z anonima każdy może "coś" napisać, tylko czy odważyłby się później za to odpowiedzieć...

      Usuń
  2. jesteście super kocham ten blog ps: na msp VIOLETTA19799 - 13 lvl jak chcecie zaproście ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A w jakich tagach jest ten mundurek?

    OdpowiedzUsuń