niedziela, 29 czerwca 2014

Rzymianki - buty.

Siema :3
Jak tam pierwsze dni wakacji?
U mnie nawet spoko. :) Na koniec roku miałam świadectwo z paskiem,
ale średnią duuuużo niższą niż Sara. ;d
Dobra przejdźmy do tematu. Dziś zajmiemy się butami o nazwie rzymianki.
Więc rzymianki należą do grupy sandałów.
Nazwa ta pewnie pochodzi od tego, że buty te zapoczątkowały produkcję w Rzymie.
Ich koszt to ok. 50-250zł.
Na pewno kupicie je w lepszym sklepie obuwniczym lub w internecie.
Mogą one być na płaskim, jaki i wysokim obcasie.
Są one zasuwane. (suwak jest z tyłu)
Miałam kiedyś takie i na lato są na prawdę dobre. ;))
Przejdźmy do zdjęć:
























Na pewno znajdziecie takie buty na MSP.
(ja na przykład mam takie. (na MSP))
I jeszcze chciałabym powiedzieć, że niedługo (jutro, po jutrze)
napiszę posta związanego z MSP.
Tyle na dziś.
Narka. :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz