piątek, 20 czerwca 2014

Pigeon - hacker.

Heii.
Będę dalej kontynuować posty na temat hackerów,
ale tym razem będą "po naszemu".
(Pauli, Suzan i mojemu, chociaż Paula zapoczątkowała ten "styl" pisania xd)

Wracając do tematu. Pigeon jest na MSP 2011-2012 r. czyli prawie od początku.
Masowo zaczął hackować w 2013 r. tych, którzy grali na przełomie lat 2011-2012 r.
Zhackował ludzi takich jak: Ami4, Budyń94, Alan Gonzalez11

JAK WYGLĄDA PIGEON?
Jest to chłopak xd. Wygląda jak zwykły użytkownik MSP.
Wyróżnić go może czarna chusta obwiązana wokół twarzy.
                                     

(Zdjęcie z grafiki Google)


JAK HACKUJE?
W chatroom'ach przeprowadzał tak jakby ''skany". 
Jak wcześniej napisałam zhackował Ami4, Budyń94, Alan Gonzalez11 
- co ciekawe wszyscy mieli siebie w najlepszych przyjaciołach.

SKĄD TEN NICK?
Pigeon oznacza po angielsku gołąb. Przypuszczam, że on symbolizuje wolność 
i hacker może robić co żywnie mu się podoba. Jednak, to tylko moje przypuszczenia.

Tym materiałem kończę post. Przypominam również, że dziś wyniki konkursu na redaktora :)
Walka jest zacięta. 4 super zgłoszenia i trudny wybór ;).






2 komentarze:

  1. Prosze jeszcze do hackerów zaznaczyć Carlolinee ona mi dała swoje konto......A potem nagle bum zabrała swoje konto i moje........Ale naszczęście je odzyskałam

    OdpowiedzUsuń
  2. No i Anonymouse / pozdrawia #Luncia% ;**

    OdpowiedzUsuń