poniedziałek, 23 czerwca 2014

Pierwszy post - Organizacja + Trochę faktów o mnie :)

Siemanko !

Nazywam się Julia i mam 12 lat. Na MSP znajdziecie mnie pod nazwą vajletboregard.
Tak, pisane razem, bo często spotykam się z osobami które mówią: " vajlet boregard"
lub: " vajletbo...cośtam". Strasznie mnie to wkurza :/
Tyle (jak narazie xD) o mnie, teraz organicha, kiedy będę pisać: (przynajmniej powinnam :)) :

PONIEDZIAŁEK: Brak
WTOREK: Post
ŚRODA: Brak
CZWARTEK: Brak
PIĄTEK: Post
SOBOTA: Post
NIEDZIELA: Brak

Oczywiście nie tylko w te dni, bo nie da się dokładnie określić, co się będzie robić np. 18 października xD.

Co do postów mam pomysły na serie, np. z TOP. Tu będą ukazywały się moje opinie na temat prowadzących najlepszych rzeczy z MSP, typu filmy, projekty z DS i looki. :)
Drugi pomysł to seria: Niegrzeczne gwiazdy. (niezbyt normalne <>)
Gwiazdy będę przedstawiać i pokazywać będę ich odpowiednik z MovieStarPlanet.
Trzeci: wywiady :)
Teraz "trochę" faktów o mnie :D.

1. Jestem straaaaaaasznym Potterheads :)
2. W wakacje robię sobie tatuaż typu:


3. Mam 12 lat. (ożesz, jakież to dziwne :O)
4. Jak leci jakiś remix, boli mnie brzuch :/
5. Tylko raz w życiu zemdlałam :/
6. Wkurzają mnie dzieci NEO na MSP.
7. A sama mam buty NEO :)
8. Uwielbiam Draco Malfoya.
9. Tu (no tu xD) wyszedł mi Slytherin. (A co Wam ??? Piszcie w komentarzach)
10. Moja MS ubiera się jak ja :)



To już chyba kuniec posta :(.
Mam nadzieję, że się polubimy, a przynajmniej nie pogryziemy :)
3majcie się.

                                           vajletboregard,
                                  która myśli nad logiem, ale nie ma do tego weny twórczej :(

1 komentarz:

  1. Chcesz zrobić sobie tatuaż mając 12 lat? Ręce mi opadają.

    OdpowiedzUsuń