piątek, 13 czerwca 2014

Wyniki konkursu na redaktora + Look "Girl - fan"

Hej ;c
Po pierwsze chciałabym Was przeprosić, że tak długo nie pisałam postów :(.
Tak, wiem, brzydka Sarcia, brzydka! ;/
Po drugie: konkurs na redaktora. Wczoraj zakończył się nabór zgłoszeń.
Jednakże, ja i dziewczyny mamy bardzo dużo sprawdzianów i innych diagnoz, -,-
więc czas przedłużamy do 19.06.2014 r.
Dostałyśmy 2 ciekawe zgłoszenia, ale niestety nie mam czasu omówić je z innymi adminkami.
Tak, tak... Wiem, że teraz miały być wyniki, ale zrozumcie.
Wszystkie 3 mamy diagnozy i inne "duperele" :(.
Może jeszcze się ktoś zgłosi?

Teraz przyjemniejszy temat, a mianowicie look do nowego konkursu na MSP.
Nazwałam go "Girl - fan" czyli "Dziewczyna - kibic". Dosyć prosta nazwa,

ale jakże dużo mówiąca :).


Sportowy strój w barwach narodowych z akcentem czarnego, by nie był nudny. 
Włosy spięte w kucyka, żeby kibicowi nie było gorąca. 
Bluzka z krótkim rękawkiem, która komponuje się z getrami.
Do tego wygodne buty (creepersy).
Na twarzy dodałam kolory, które w tym look'u się pojawiają.
Palety nie będę dodawać, przecież użyłam białego, czerwonego i czarnego :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz