piątek, 20 czerwca 2014

Look z konkursu: Let's Fly

Hej :33
Dziś pokażę Wam look z nowego konkursu.
Są dwie wersje VIP i nieVIP.
Więc look nieVIP:



Cena na obrazku.
Krótki opis:
Look posiada płaszcz z bluzką w paski oraz do tego pasujące czarne spodnie.
Buty dobrane kolorystycznie do płaszcza oraz bluzki,
włosy rozpuszczone, blond.
Ok, teraz paleta:


Biała ramka - Buty, pasek przy płaszczu, guziki oraz bluzka
Różowa ramka - paski na bluzce  
Czarna ramka - spodnie
Fioletowa ramka - Płaszcz oraz buty
Szara ramka - Kolor włosów

Teraz look VIP:



Cena na obrazku.
Krótki opis: Sukienka koktajlowa w kolorach białych, czarnych oraz błękitnych, 
buty dopasowane kolorystycznie do sukienki oraz uczesane włosy koka z pasemkami,
świetnie pasują do reszty ubrania.
Teraz paleta ;3



Zielona ramka - paski na sukience oraz guziki
Czarna ramka - Kolor sukienki oraz buty
Fioletowa ramka - Paski na sukience, kolor butów oraz pasemka na włosach
Szara ramka - Kolor włosów

Mam nadzieję, że post się podobał. Jak zauważyliście dodałam krótki opis, tak jak Sara.
Bardzo spodobał mi się ten pomysł, ale mam nadzieję, że Sara się nie obrazi za to, że zgapiłam.
Narcia :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz