piątek, 27 czerwca 2014

HIT czy KIT #2, czyli seria robiona razem z Sarą + Coś, co mnie denerwuje ;/

Cześć!
Właśnie wróciłam z zakończenia roku szkolnego. Jak było ?
Ogólnie mówiąc, to pogadanka, świadectwa i do domu :).
Moja średnia to 5.63 (Jak Sara :O. My chyba faktycznie jesteśmy bliźniaczkami :))
Postanowiłam, że będę z Nią tworzyć serię "HIT czy KIT", ponieważ serię "Z TOP",
którą wymyśliłam, to praktycznie to samo. To może przejdziemy już do posta ?

Dziś zajmiemy się ...  POKOJAMI !

1.

POKÓJ: ELDE999
Ilość Love It: 168818
Moim zdaniem: Wielkiego WoW na mnie nie zrobił. Pokój, jak pokój - ściany, podłoga i dużo rzeczy.
Dla mnie trochę za dużo. Widać, że to miłośniczka zwierząt.
HIT czy KIT ? Dla mnie: "czy", czyli pomiędzy :)

2.

POKÓJ: klaudia0501
Ilość Love It: 129335
Moim zdaniem: Pokój za bardzo chyba pospolity jak na TOP.
Tylko łóżko, TV, okna i stoły (obok łóżka widać jakiś kosz z Bożego Narodzenia :O) i jakieś zwierzaki.
HIT czy KIT: KIT, niestety :(

3.

POKÓJ: patryna20000
Ilość Love It: 96434
Moim zdaniem: Tak, to jest to ! :) To się nazywa pokój.
Urządzony w stylu greckim-starożytnym (jaka specjalistka ze mnie xD).
Jeszcze raz super. Zdecydowanie najlepszy z pokoji dotychczas. Świetna kolorystyka.
HIT czy KIT? : HIT zdecydowanie :)

4.

POKÓJ: MonikaDARK
Ilość Love It:  93415
Moim zdaniem: Też nie powala na nogi, ale dosyć łądnie to wygląda.
 Nie aż tak bardzo jak pokój Patryny, ale podoba mi się.
HIT czy KIT?: HIT

5.

POKÓJ: Arli (tak, tak, prawdziwej Arli )
Ilość Love It: 91127
Moim zdaniem: Jest to pokój Arli, czyli jednej z najpopularniejszych MS w Polsce.
A że ma jeden z ładniejszych pokoi, jest w TOP. Co jak co, ale mi się podoba.
Idealne połączenie złota z czernią. Po bokach unosi się takie różowe cuś xD.
HIT czy KIT?: Dobry HIT, porównywalny z Patrynką :)

6.

POKÓJ: Mycha231
Ilość Love It: 76434
Moim zdaniem: Jak na pierwszy rzut oka wszystko jest w porządku.
Gdy się przyjrzysz bardziej, widać, że pokój jest trochę jak w przypadku pokoju na pierwszym miejscu zagracony. Co do licha robi okno na podłodze ?! :)
HIT czy KIT?: "czy" - pomiędzy :)

7. (ostatnie na pierwszej liście TOP )


POKÓJ: Star_Paulina7
Ilość Love It: 75717
Moim zdaniem: Pokój spokojny, na luzie, chyba w stylu chińskim. Dobrze to wyszło. To też miłośniczka zwierząt, dobrze to widać, ale tu każdy zwierzak ma swe miejsce.
HIT czy KIT?: HIT

Wyniki ! ! !
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Hitem jest pokój Patryny0000, bo u Arli jest za dużo tych czaszek ;), a kitem pokój klaudi0501.




Teraz druga (krótsza XDD) część posta. Bodajże pisałam w poście pierwszym - organizacyjnym,
co mnie wkurza (dzieci i dzieci NEO na MSP). Pomyślałam, że od dwóch miechów owego nie spotkałam,
a niestety pomyślałam to w złą godzinę...


Pewnego, słonecznego, niedawnego dnia wchodzę sobie jak zwykle na MSP.
Patrzę, mam w poczcie jedną nieodczytaną wiadomość. Otwieram pocztę i widzę coś takiego!
Wiecie jak to mnie wkurza! Od razu blokuję! Tylko proszę, nie hejtujcie mnie,
że jestem taka zła, każdy ma prawo się wkurzyć.

Kolejny przypadek "dzieckus pospolitus" xD.



      To już przesada ! Profil tego "biednego dziecka". Nie, nie mam litości :/

    
Od kiedy, pytam się, biedne dzieci mają vip'a i komputer ? (I chodzą do szkoły ;D)



Pamiętajcie, nie umieszczam tego posta na tym blogu po to, aby wyzywać inne MS,
ale po to, że istnieją takie osoby - dzieci.

3majcie się.


P.S.: Jutro na 100 % wywiad :)                                                                                  

1 komentarz:

  1. Ta barrullaWera też mnie wkurza. Jest jakaś taka dziwna xDD
    Według mnie najlepszy pokój ma Arli, ale to kwestia gustu.
    Pozdrawiam
    vietnam

    OdpowiedzUsuń