czwartek, 19 czerwca 2014

Ogrooooomne przeprosiny dla Refferetti

Cześć... ;/
Jak pewnie wiecie, (zwracam się do czytelników bloga Abieski)
skopiowałam post Refferetti o "The Dolly". Poleciała fala hejtów, 
ale zasłużyłam sobie na to. Pewnie myślicie "Było nie kopiować!".
Tak, ale po prostu bardzo spodobał mi się temat, więc spróbowałam nie pisać,
tak samo jak ona, ale najważniejsze informacje w poście Refferetti były zawarte,
dlatego też mówię, że skopiowałam. Wiem, że Refferetti jest smutna, bo cała jej praca została
przeze mnie skopiowana. Kiedyś byłam w podobnej sytuacji, ale z tą osobą wszystko sobie
wyjaśniłyśmy i jest dobrze (tak przynajmniej mi się wydaje).

BARDZO PRZEPRASZAM!

Ta sytuacja pojawiła się pierwszy raz i ostatni. Nigdy więcej się nie powtórzy.
Jeżeli będę chciała skorzystać z pewnych informacji - zawsze się zapytam, czy mogę.
Jeżeli tylko coś byś chciała, Refferetti, pomogę, bo chciałabym to odrobić i nic 
nie mieć na sumieniu, ale wiem, że tak nie będzie ;/.

Co do reszty - możecie hejtować, zasłużyłam sobie na to.
Ktoś określił mnie tak: 
"Poco teraz przepraszasz, skoro już wszystko się stało, a ty pazernie skopiowałaś".
Ta osoba ma rację, ale nie chciałam, by tak to wyglądało - "pazernie" .
Jeszcze raz - BARDZO PRZEPRASZAM.

2 komentarze:

  1. Czesc, jestem nowa czytelniczka tego bloga. Jestes sympatyczna, a posty swietne. To moj kolejny ulubiony blog. A za skopiowanie wybaczam, bo kazdemu sie zdarza. :*
    Pozdrawam
    ~ Ellissash

    OdpowiedzUsuń