niedziela, 22 czerwca 2014

HIT czy KIT #1 + kolaż dla kasiakulis123

Cześć :)
Jak zauważyliście teraz bardzo dużo piszę.
To dlatego, że oceny już wystawione i chodzę do szkoły do 27 czerwca ^^.
Tylko, że jest jedna tyci, tyci sprawa ;/ Może nie "tyci, tyci".
Na przełomie 27/28 czerwca (czyli noc) wyjeżdżam do Chorwacji z rodzicami.
Opiekę nad blogiem przekazuję Pauli. Czyli jakby ktoś miał pytania z adminów lub czytelników, proszę zgłaszać się do niej. Przez tydzień (bo około tyle mnie nie będzie) nie będą wstawiane kolaże, dedyki i inne. Dzisiaj chciałabym wam przedstawić nową serię dotyczącą MSP.
Dokładniej będę oceniać 4 artbook'i w TOP, a na koniec mówić co jest HIT, a co KIT.
(jak to śmiesznie brzmi xd).

1. Ile to jest?


Autor: barrullaWera
Like: 13,881
Komentarze: 1343
Moja opinia: Co do oryginalności mam wątpliwości, ponieważ dużo jest takich tematów na forum.
Spotkałam się również z takimi artbook'ami przed tym. 
Jeżeli chodzi o przejrzystość, to jest bardzo dobra. Główny napis, a pod nim wyjaśnienie tematu.
Oczywiście nie mogło się obejść bez zachęcenia do polajkowania :)
I czerwonym napisem, by nie kopiować. Chociaż ten pomysł nie jest jej własnym... xd
Dla mnie? 8/10

2. Wróżba


Autor: olaciawow106
Like: 10,972 (prawie 11 tys.)
Komentarze: 2320 (więcej niż w poprzednim artbook'u ;o)
Moja opinia: Pomysł świetny. Nie spotkałam się jeszcze z takim artbook'iem.
Jednak wykonanie pozostawia sobie wiele do życzenia. 
Kwiatki zastawiają niektóre napisy. I denerwuje mnie strasznie ten dymek.
Nie pasuje do reszty. 7/10

3. Świat słodyczy


Autor: vietnam
Like: 9,546
Komentarze: 1965
Moja opinia: Pomysł rewelacyjny. Bardzo mi się spodobał. 
Co do wykonania od razu, wiem o co chodzi. 
Jedynie wkurza mnie ten wielki, prostokątny dymek.
Tak to dałabym maksymalną ilość, ale dam 9/10.

4. Oddam za Lovki


Autor: #Night#
Like: 8, 609
Komentarze: 6935 (oj, oj najwięcej ze wszystkich dzisiaj wymienionych artbook'ów)
Moja opinia: Na wstępie powiem, że nie toleruję tego typu artbook'ów.
Rozumiem, że ktoś chce się pozbyć w korzystny sposób, ale żeby takie coś trafiało do TOP.
W artbook'ach powinno się wyrażać swoją kreatywność. 
Jedynym plusem jest dobrana kolorystyka. Powiedziałabym jeszcze coś na ten temat,
ale to już Was zanudzi... xd Daję temu artbook'owi 5/10

Czyli dzisiejszym HITEM jest "Świat słodyczy", a KITEM "Oddam za Lovki"
Uhuh, ale się napisałam!

Teraz kolaż dla kasiakulis123:



Krótki opis: Chciałam ukazać świat fantazji. Osoba na zdjęciu (?) jest marzycielska,
ma swój własny świat. O czym świadczy tło kolażu. Jednakże stąpa twardo po ziemi 
i nie wyróżnia się ubiorem. Chociaż niektórych intryguje jej fryzura. Kocha czytać.

Mam nadzieję, że moje trudy będą docenione xd.



P.s - Vajletboregard proszę Cię o przyjęcie zaproszenia do pisania postów na blogu.
P.s 2 - Moje oceny na koniec roku:

J. polski - 6 (hue, hue, hue :3)
Matematyka - 6 (nie wiem jakim cudem)
Informatyka - 5
Plastyka - 5
Historia - 6 (I'm laureatka powiatowego konkursu ^^)
Muzyka - 6
Przyroda - 6
Technika - 5
J. ang. - 6 (III miejsce w powiatowym konkursie ^^)
W-f - 5
Religia - 6

Średnia: 5.63


Dam Wam po rozdaniu dyplomów zdjęcie, żebyście zobaczyli, że nie kłamię :3



4 komentarze:

  1. Już wysłałam. Nie doszło ? Podam tu: vajletboregard@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Doszło, doszło ;d. Ale ja wysłałam zaproszenie do współtworzenia bloga na ten gmail. XD A ty nie akceptujesz, więc może przypomnę o tym xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za 9/10 na moim artbooku.
    Pozdrawiam
    vietnam

    OdpowiedzUsuń