środa, 25 czerwca 2014

Mam raka albo białaczkę! Jednak nie! Przeszczep nerki! ;-;

Dum, dum, dum!
Siemanko :). Zaczniemy dzisiejszy dzień blogowy od nieprzyjemnej sprawy.
Wszystko się zaczęło, gdy na pulpicie MSP wyskoczyło mi coś takiego:

"Mam raka albo białaczkę!"

Pomyślałam sobie: "I co z tego, nie masz lepszych tematów by robić wokół siebie szum?"
Niewyobrażalne jest to, jak dużo osób zalicza się do takich dzieci NEO.
Na MSP te dzieci tworzą bardzo liczną grupę... :_:.


Później weszłam na jej spis, (?) na temat co pisała w CTR. (Co teraz robisz?)




Jak zauważyliście nagle ta dziewczynka dostała ataku, o bosh <.>
I pojechała do szpitala, ciekawe czemu nie została w nim, skoro będzie miała przeszczep nerek.
Opiekę nad kontem Jessy, (o rany, angielskie imię dla polki, ale w to nie wnikam)  przejęła jej koleżanka ;-; Przypuszczam, że to była ona, nawet nie przypuszczam, tylko to wiem. Wracając do tematu, nerki, rak czy białaczka, niech się zdecyduje czym chce szumieć na MSP ;-;. Po tych wyznaniach chciałam z tą osoba pogadać i zobaczyć jak się "poniża", pisząc takie głupoty i to jeszcze na MSP.






HAHAHAHH XD. Cały czas się śmieję, a dzisiaj to już w ogóle nie mogę przestać.
Jak zauważyliście, ona wróciła! O MATKO, to cud, że ją puścili ;-;.


Dzisiaj pojawią się jeszcze posty. Nie tylko z mojej strony :3.
Temat o dziwnej użytkowniczce Lupown oraz coś dotyczące mody :3






1 komentarz:

  1. Niejednokrotnie widziałam takie opisy.Gdybym ja miała zdiagnozowanego raka, nie dzieliłabym się tym z osobami których nie znam, na dodatek w grze.Sądze że to tylko usilna próba zwrócenia na siebie uwagi i w pewnym stopniu akt desperacji XD mało jest przypadków gdy ktoś naprawdę ma poważną chorobę a gra w MSP, chociaż zdarzają się takie przypadki :|

    OdpowiedzUsuń